י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מבצע משותף לביסלי ו-LG: מחשב נייד בכל שעתיים

כל מי שיקנה ביסלי ייכנס להגרלה בה יוכל לזכות במחשב נייד, שיחולק אחת לשעתיים. שווי המחשבים שביסלי יחלק נאמד בכחצי מיליון שקלים • כתבה פרסומית

מבצע משותף לביסלי ו-LG: מחשב נייד בכל שעתיים

אסם וקבוצת ח.י, המשווקת הבלעדית של מחשבי LG בישראל, יוצאות במבצע משותף במסגרתו יוגרלו מחשבים ניידים של LG לכל הקונים ביסלי. שווי המחשבים שביסלי יחלק נאמד בכחצי מיליון ₪. המבצע המשותף יוצא לדרך בעקבות סקר שערכו באסם בו עלה כי המוצר בו בני הנוער רוצים יותר מכל הינו מחשב נייד.

המבצע יתקיים במהלך חודש פברואר, החל מה- 9 בפברואר ועד ה- 26 בפברואר (למעט שישי-שבת).
כדי להשתתף במבצע מקישים את קוד המבצע המודפס על גב אריזות הביסלי בטלפון לטלמסר 2017 *.

בכל שעתיים תיערך הגרלה במהלכה יעלה בגורל הקוד שיזכה את בעליו במחשב נייד של LG. אין הגבלה על מספר הקודים שניתן להקליד, הקלדת קודים רבים תגביר את סיכויי הזכייה באותה הגרלה. כל שעתיים יש הגרלה חדשה, מכניסים קודים חדשים ויכולים לזכות במחשב נייד חדש.
כדי לממש את הזכייה יש להציג את האריזה המקורית עם מספר הקוד שזכה.

"ביסלי הוא אחד החטיפים המועדפים על בני נוער ובין המותגים הפופולאריים והוותיקים בישראל" אומרת גלי גולדשטיין-ברעם, מנהלת מותגי חטיפים באסם. "השנה, בעקבות סקר שערכנו בקרב בני נוער שבו עלה כי מחשב נייד הוא המתנה המבוקשת ביותר, החלטנו לצאת במבצע ייחודי ההולם את עולמות התוכן של קהל צרכני הביסלי, ויוצר חיבור בין החטיף הפופולארי למוצר הטכנולוגי המבוקש ביותר בקרב בני הנוער - המחשב הנייד " מוסיפה גולדשטיין-ברעם.

אסם מובילה את שוק החטיפים, שהיקפו בנילסן עומד על כ- 500 מיליון ₪ עם נתח שוק של כ- 53.5%.

יעל רוט, מנהלת השיווק של קבוצת ח.י. משווקת LG בישראל, מוסיפה: "שיתוף הפעולה בינינו לאסם ,משקף את האסטרטגיה של LG לפנות לקהלי יעד מגוונים ולספק מוצרים המותאמים לצרכי הקהלים השונים, מתוך הבנת צרכיהם של בני הנוער, תפיסת עולמם ורצונותיהם. המחשב המוגרל במבצע ביסלי מדגם ה-110 X מקטגוריית ה- Netbook, הינו מחשב קל וקטן בעל עיצוב חדשני וצעיר, המעניק ניידות מושלמת (מסך בגודל "10.6 ומשקל 1.19 ק"ג בלבד), נועד בעיקר ליישומי office, והוא כולל Bluetooth ומצלמה מובנית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד