כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מוקד שירות ארצי של מירס נחנך באלעד

במעמד רבני ועסקני העיר אלעד נחנך המוקד שיפעל בשיתוף משרד התמ"ת ועיריית אלעד. השר אלי ישי: "פעילות מטה התעסוקה לציבור החרדי הניבה אלפי מקומות עבודה המספקים פרנסה בכבוד למשפחות חרדיות רבות"

גוזרים את הסרט
גוזרים את הסרט

במעמד רבני העיר אלעד, ראש העיר ונבחרי ציבור, נשיא ומנכ"ל מוטורולה ישראל מר אלישע ינאי, מנכ"ל מירס מר אברשה בורשטין ומוזמנים אחרים נחנך מוקד שירות טלפוני ארצי של חברת מירס. מוקד השרות ממוקם במרכז המסחרי החדש 'רייסדור' באלעד, משתרע על פני שטח של כ- 1,000 מ"ר.

הקמת המוקד החדש ומיקומו באלעד מבטאים את התגייסות חב' מירס – חלוצת הסלולר הכשר, למהלך תעסוקה נרחב, במסגרת פרויקט "תהילות" של משרד התמ"ת ועיריית אלעד. במוקד השירות הטלפוני באלעד מועסקות, בשלב הראשון, 70 נשים מתושבות העיר. ממירס נמסר, שבקרוב תושלם העסקתן של עשרות נשים נוספות.

בקביעת המזוזה נתכבד רב העיר הגאון הרב מרדכי מלכה, שאיחל ברכה והצלחה לעובדים, להנהלה וליוזמים. רב העיר הגאון הרב שלמה זלמן גרוסמן ציין, כי חז"ל הגדירו את חשיבות הדאגה לפרנסה כ"קריעת ים סוף". מי שמסייע בפרנסתם של ישראל הופך שותף להקב"ה שממטיר לחם מן השמים, ציין רב העיר. הרב גרוסמן הודה לחברת מירס על הקמת והפעלת "הפרוייקט הנפלא הזה", כהגדרתו, אשר יספק מקומות עבודה ופרנסה לעשרות רבות של משפחות מתושבי אלעד וכל זאת ע"פ כל גדרי ההלכה והצניעות.

מר אברשה בורשטין מנכ"ל מירס, שפתח את האירוע אמר, שהחברה נענתה לאתגר החשוב של יצירת מקומות תעסוקה למועסקים בקהילה החרדית. "מירס, שהובילה את הסלולר הכשר לציבור החרדי, קשובה לרחשי הקהילה ויודעת לתרום את חלקה לא רק במתן פתרונות תקשורת המותאמים לציבור זה, אלא גם ביצירת מקומות עבודה, בייחוד בישוב כמו אלעד, בו מצוי פוטנציאל תעסוקתי איכותי. אין ספק, כי פתיחת מוקד השרות של מירס יהווה תרומה משמעותית לחיזוק הישוב ופרנסת תושבי העיר".

מנכ"ל מירס שיבח את העובדות שנקלטו במוקד השרות המצטיינות בחריצות, מסירות ונחישות במילוי תפקידן. "תכונות אלה" הטעים המנכ"ל משתבצות בתודעת השרות הגבוהה המאפיינת את מירס".

השר אלי ישי, סגן רה"מ ושר המסחר, התעשייה והתעסוקה, שגילה מעורבות רבה בהקמת הפרויקט, נבצר ממנו להשתתף בגלל דיוני הרכבת הממשלה. את ברכתו הביא מר שמעון יפרח, יועץ כלכלי בכיר לשר התמ"ת. השר ישי ציין, כי לפני שנתיים ימים הקים במשרדו מטה תעסוקה וקידום כלכלי לציבור החרדי בערים החרדיות, במטרה ליצור תשתית תעסוקתית מותאמת לאופיים של העובדים החרדיים ואשר תאפשר להם להתפרנס בכבוד. "פעילות מטה התעסוקה", הדגיש השר ישי בדבריו, "הניבה אלפי מקומות עבודה המספקים פרנסה בכבוד למשפחות חרדיות רבות, שהצטרפו למעגל התעסוקה".

הרב יצחק עידן, ראש עיריית אלעד שיבח את חברת מירס על בחירתה להקים את מוקד השרות באלעד והביע שמחתו על יצירת מקום תעסוקה נוסף שיספק פרנסה לעשרות משפחות של לומדי תורה. ראש העיר הכריז כי מטה הליווי לתעסוקה בעיר פועל במרץ רב במגמה להביא לעיר עוד ועוד מפעלים ומקורות תעסוקה לתושבי המקום.

אלישע ינאי, נשיא ומנכ"ל מוטורולה ישראל אמר בדברי ברכתו כי ההירתמות של עובדים חרדיים לשוק העבודה נותנת למשק הישראלי כוח מיוחד. "המגזר החרדי הוא מגזר שיש בו כוח נפלא, מסור ומשכיל מאוד". ינאי קרא לכל התעשייה בישראל להירתם לפתיחת מרכזי תעסוקה ויצירת התנאים הדרושים, שיאפשרו קליטת עובדים מהמגזר החרדי – דבר שידחוף את כלכלית ישראל קדימה".

מוקד השירות באלעד ישרת מאות אלפי לקוחות מירס, פרטיים ועסקיים, מכל הארץ. זאת כחלק מפרויקט התעסוקה (call center) מיוזמתו של משרד התעשייה והמסחר ועיריית אלעד, שמירס נרתמה לקחת חלק בו. מטרת הפרויקט הינה השמת נשים תושבות העיר ושילובם במיזם תעסוקתי, המותאם לאורחות החיים הייחודי לעיר אלעד, במרכז המסחרי הממוקם בעיר. פרויקט "תהילות" החל לפני כשנתיים בהנחיית סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת, מר אלי ישי להקמת מטות לקידום כלכלי ותעסוקתי מוניציפלים (מלכ"ם) בהשתתפות העיריות והמשרד. בראש המלכ"ם עומד מר שמעון יפרח ומרכז ההשקעות בהשתתפות מר אשר שטרית לקידום כלכלי של האוכלוסייה החרדית כחלק מהתפיסה הכלכלית חברתית של השר.

באירוע השתתפו עוד חברי מועצת העיר אלעד הרב זליג אורלנסקי, הרב חיים מאיר כץ והרב ישראל פרוש.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד