י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אחרי 15 שנה: חלוקת הדואר בתיבות

15 שנים לאחר ייסוד העיר, חלוקת הדואר במודיעין עילית תתבצע בבתי התושבים. עד היום נאלצו תושבי העיר לאסוף את דברי הדואר מתיבות בסוכנויות הדואר

תיבות דואר. תמונת אילוסטרציה
תיבות דואר. תמונת אילוסטרציה

בשורה לתושבי מודיעין עילית: לאחר שנים של מאמצים ופעילויות, הודיע מנכ"ל חברת "דואר ישראל" לשר התקשורת אריאל אטיאס ולראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן, על מהפכה בחלוקת דברי דואר במודיעין עילית, כיאה לעיר.

החל מהתקופה הקרובה תתבצע חלוקת הדואר במודיעין עילית בתיבות דואר פרטיות בבתי התושבים, במקום בתאים במרכזי חלוקה מטעם חברת הדואר, כפי שהתבצעה החלוקה מאז הקמת העיר. בימים אלה נשלחה איגרת לכלל התושבים על היערכות חברת הדואר לשינוי שיטת החלוקה ועל שיתוף הפעולה הנדרש מצד תושב העיר.

ההחלטה על שינוי שיטת החלוקה התקבלה לאחר פניות של תושבים. בהתאם לכך פנה ראש העיר לשר התקשורת, אשר המליץ למנכ"ל חברת "דואר ישראל" על שינוי השיטה. לאחר פעילות רחבה וישיבות שהתקיימו בנושא זה, התקבלה ההחלטה על שינוי שיטת החלוקה.

חלוקת דברי הדואר תשתנה ביום רביעי, ז' בניסן (1 באפריל), והחל מתאריך זה יימסרו דברי דואר לנמעניהם באמצעות תיבות מכתבים פרטיות של הנמענים המותקנות בפתחי הבתים. בימים אלה נערכת חברת "דואר ישראל" להיבטים השונים של שינוי שיטת החלוקה, ולשם כך היא מקצה אמצעים ייעודיים ומבצעת פעולות הנדרשות למעבר חלק ככל האפשר, תוך שמירה על איכות השירות.

כאמור, חברת הדואר פנתה באיגרת לכלל תושבי מודיעין עילית עם הנחיות מפורטות לקראת שיטת החלוקה החדשה. במקביל, פונה החברה לשולחי הדואר הגדולים במדינה, בהם בנקים, חברות אשראי וחברות תקשורת, להסב את תשומת לבם לשינוי הצפוי, בין היתר על מנת שירשמו על דברי הדואר הממוענים לנמענים במודיעין עילית את המען המלא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד