ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

תורת חיים • גלריה בלעדית

הגר"ח קנייבסקי ערך אתמול הכנסת ספר-תורה לביתו, תרומת הגבירים ר' רובי שראן ור' שמעון ברכר. באירוע הסגור השתתפו רק בני משפחת הגר"ח, בני משפחות הנדיבים והגרמי"ל לפקוביץ • תמונות

הגר"ח כותב אותיות בספר התורה
הגר"ח כותב אותיות בספר התורה

אתמול (ד) בערב נערכה הכנסת ספר תורה של הגר"ח קנייבסקי. הספר נתרם על-ידי הגבירים ר' רובי שראן ור' שמעון ברכר, והסופר - הרב יעקב זקבך - נבחר על-ידי הגר"ח, שהורה לו איך לכתוב בדיוק.

באירוע, שהתקיים ב'חיידר תשב"ר', השתתפו רק בני משפחת הגר"ח ובני משפחות הנדיבים.

סיום כתיבת האותיות התקיים בבית הכנסת של 'חיידר תשב"ר', והסעודה נערכה באולם של החיידר. הגר"ח קנייבסקי שמח מאוד לאורך כל האירוע, שארך ארבע שעות. מי שהגיע עוד לשמוח בשמחתו של הגר"ח היה הגרמי"ל לפקוביץ.

במהלך האירוע נשא הגר"ח, באופן נדיר, דבר תורה. שכן הוא אינו נוהג לשאת דברים לפני ציבור, מלבד בימי היארצייט של ה'חזון איש' ושל אביו, הסטייפלר זצ"ל.

ר' רובי שראן, הוא תלמיד-חכם ואחד מבעלי הצדקה הגדולים בעולם. ר' שמעון ברכר הוא גביר תלמיד-חכם, תושב ליקווד שבניו ג'רסי. שניהם קשורים מאוד להגר"ח קנייבסקי.

ספר התורה הופקד בינתיים בבית הכנסת 'לדרמן' בבני ברק, ויועבר אל ביתו של הגר"ח בכל פעם שיתפלל בביתו.

יצוין, כי הגר"ח קנייבסקי החל שוב לקבל קהל בערבים, לאחר כחודש וחצי של הפסקה, עקב כך שלא חש בטוב. שלשום החל הגר"ח לקבל קהל. המעוניינים בקביעת תור יכולים להתקשר בשעה 14:00 בצהריים בדיוק, למספר: 050-41444-1.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד