ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מרדף אחרי גנבים הציל אברך

חיי אברך בביתר עלית ניצלו בזכות גנבי רכב: האברך, שהשתתף ב'שלום זכר', שתה משקאות חריפים ובדרכו לביתו התמוטט ונפל. קצין הביטחון של העיר מצא אותו כעבור כמה שעות בלי הכרה

ביתר עלית. צילום אילוסטרציה
ביתר עלית. צילום אילוסטרציה

פארג', קצין הביטחון של עיריית ביתר עלית, לא האמין למראה עיניו: בשעה ארבע וחצי לפנות בוקר, בתום מרדף שקיים בליל שבת אחר גנבי רכב פלסטינים, המגיחים אל העיר במטרה לגנוב את רכבי תושבי העיר, הוא מצא, בתחתית גרם המדרגות של רחוב כנסת יחזקאל (תחילת כביש רובינשטיין), אברך השוכב על המדרגות בפישוט ידיים ורגליים.

קצין הביטחון הזעיק מיד את כונני ההצלה, שהגיעו מיד. הם מצאו את האברך כשהוא ללא הכרה וסובל מכוויות קור.

אחד הכוננים שנכח במקום אומר, כי "אם הוא היה במקום עוד כ-20 דקות, הוא היה נפטר. הוא היה בתחילת מצב של היפותרמיה כשאצבעותיו מכחילות. במצב כזה, תחת גשם שוטף ורוח חזקה, אין ספק שהוא קיבל את חייו במתנה".

לדברי אנשי ההצלה, "האברך השתתף ב'שלום זוכר', שם הוגשו משקאות חריפים והאברך, שלא רגיל בשתיית משקאות כאלה, שתה יותר מידי. בדרכו לביתו, הוא התמוטט ונפל במדרגות. הוא היה שרוע על המדרכה, כשהשטריימל שלו מונח באמצע גרם המדרגות, כך שכנראה מעד והתגלגל. עקב השעה המאוחרת, והגשם העז שניתך בחוץ, האברך נשאר מוטל על המדרגות במשך מספר שעות, מבלי שמישהו יבחין בו".

כונני ההצלה הגישו לו טיפול והוא הוחזר אל ביתו בגבעה A.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד