י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ברקת דואג לחינוך החרדי

בסיור שערך ראש עיריית ירושלים ניר ברקת יחד עם בכירי אגף חינוך חרדי בעיריה בתלמודי תורה ובסמינרים בירושלים הוא הבטיח: "אשקיע מאמצים רבים לפתור את מצוקת הכיתות"

ניר ברקת בתלמוד תורה 'חוכמת שלמה'. צילום: אדיר אלון
ניר ברקת בתלמוד תורה 'חוכמת שלמה'. צילום: אדיר אלון

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ערך בשבוע שעבר סיור ראשון מאז היכנסו לתפקידו במוסדות החינוך של מינהל החינוך החרדי בירושלים.

ראש העיר סייר בבתי הספר תיכון סמינר "דרכי רחל" לבנות, ובתלמוד תורה "חכמת שלמה" ועמד על הנושאים המרכזיים והבעיות השונות הקיימות המוסדות החינוך החרדי בעיר. לראש העיר נלוו בסיור, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך חרדי יצחק פינדרוס, ראש מינהל החינוך החרדי בעירייה איתמר בר-עזר, היועץ האסטרטגי אברהם קרויזר ,מנהל האגף למבני ציבור בעירייה אהרון בן-נון ובכירי מינהל החינוך החרדי.

בסמינר "דרכי רחל" בראשות הרב יחיאל מנדלסון, סייר רה"ע בכיתות הלימוד ועמד על תכניות הלימודים והישגי התלמידות הגבוהים. ברקת התעניין במגמת המחשבים המתקדמת בביה"ס ובמסלול ההשתלבות של התלמידות בשוק העבודה. הנהלת ביה"ס הציגה את בעיית המבנה בו פועל ביה"ס ורה"ע הבטיח לקדם את התהליכים לבניית מבנה חדש לביה"ס.

בתלמוד תורה "חכמת שלמה" בניהולו של הרב אברהם פינזל סייר ראש העיר בכיתות הלימוד והתפעל מאופן הלימוד התוסס והשמח. בבית הספר התקיים דיון על האפשרות לבניית מבנה קבע, ומציאת מקום חילופי זמני עד בניית המבנה.

ברקת אמר בסיור כי הוא מתכוון להשקיע מאמצים רבים על מנת לפתור את מצוקת הכיתות במוסדות הלימוד החרדי בירושלים, ובדעתו לרתום לשם כך את משרד החינוך ואת כל הגורמים הרלוונטיים במטרה למלא את החסר הקיים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד