כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

עוברים לקנות משקפיים באינטרנט

מעכשיו, כמו בכל העולם, גם בישראל קונים משקפי ראיה באינטרנט במחירים החל מ-69.99 ש"ח. הזמנת המשקפיים פשוטה, קלה והמשקפיים יגיעו עד לביתך • כתבה פרסומית

עוברים לקנות משקפיים באינטרנט

השבוע עולה לאוויר אתר http://mishkafayim.co.il - האתר הראשון בישראל המאפשר קניית משקפי ראיה דרך האינטרנט. האתר מאפשר קניית משקפי ראיה איכותיים ביותר, במחיר ללא תחרות ובקלות.

לרגל ההשקה - מחירים מיוחדים לרוכשים בחודש אדר.

באתר קיים מבחר גדול מאוד של משקפיים החל ממשקפיים עם מסגרות מפלסטיק, מתכת, טיטניום, משקפיים ללא מסגרת, מסגרות ברגים, משקפיים עם חצי מסגרת, משקפיים עם קליפ משקפי שמש מגנטי, ועוד ועוד.

באתר ניתן למצוא מגוון משקפי ראיה איכותיים עם עדשות דקות החל מ-69.99 ש"ח, כאשר המחיר כבר כולל: עדשות דקות, מסגרת איכותית, ציפוי נגד שריטות, ציפוי נגד קרינה אולטרה-סגולית ועוד.

משקפי מולטיפוקל החל מ-399.99 ש"ח, משקפי ביפוקל החל מ-199.99 ש"ח.

הזמנת המשקפיים פשוטה, קלה והמשקפיים יגיעו עד לביתך. ניתן לשלם הן בכרטיס אשראי (הן דרך האתר והן בטלפון) והן בהעברה בנקאית או בהפקדה בנקאית. האתר מאובטח ברמה הגבוהה ביותר.

איך הם עושים את זה? בקניה באינטרנט ניתן לקנות  ישירות מהיצרן ועל-ידי  כך לחסוך את עליויות הפרסום, הארנונה, שכר למוכרים, רווח יבואן, החזקת מלאי וכדומה, מה שמאפשר להוזיל מאוד את מחיר המשקפיים. ניתן להזמין באופן מיוחד כל דגם של משקפי ראיה ומשקפי שמש של המותגים המובילים,  כאלה שאינם מופיעים באתר, במחירים ללא תחרות.

להזמנות ולפרטים נוספים התקשרו למספר 077-2040585

או לחצו כאן מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם בהקדם

דוגמאות למשקפיים אותם ניתן לקנות באתר:





קישורים:
אתר משקפיים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד