י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הפסקת תה: חברת ויסוצקי מפסיקה לייצר תה קר

מכה לחובבי התה קר: 'ויסוצקי' מפסיקה לייצר ולשווק את מוצרי "אייס T" בגלל רווחיות נמוכה מדי ותחרות רבה מדי. תוך שבועיים יעלמו הבקבוקים מהמדפים

בקבוקי אייס T. ז"ל
בקבוקי אייס T. ז"ל

בשורה מעציבה לחובבי התה הקר: חברת ויסוצקי תחדל לייצר ולשווק את "אייס T", שם המותג למוצרים בקטגוריית התה הקר של החברה. הסיבות לכך הן רווחיות נמוכה ותחרות רבה מדי על מקומות במדפי המשקאות הקלים.

ההחלטה הסופית נפלה אחרי שוויסוצקי ניסתה לפתור את הבעיות שלה במערך ההפצה של המוצר, כאשר בחודשים האחרונים ביקשה להתחבר לאחת מחברות המשקאות הקלים בישראל כדי לשווק את הקטגוריה דרכה, וכשלה.

לפי ויסוצקי, הרווחיות של המותג נמוכה מאוד בגלל חומרי הגלם היקרים ומשאבי השיווק הרבים והרציפים. למותג שני מתחרים עיקריים - נסטי של קוקה קולה וספרינג של יפאורה.

חברת ויסוצקי היתה החברה הראשונה שייצרה בארץ משקאות תה קר לפני 13 שנה. לחברה יש מלאי קטן של "אייס T" וצפוי שיאזל מנקודות המכירה, על שבעת טעמיו, תוך שבוע-שבועיים.

"אנו מתנצלים בפני צרכני אייס T הנאמנים, אשר יוכלו יחד עם זאת, למצוא אלטרנטיבה במגוון הרחב של שקיקי התה של ויסוצקי, מהם יוכלו לייצר תמיד תה קר, באופן עצמאי בביתם. ויסוצקי בוחנת בארץ ובחו"ל, כניסה לקטגוריות חדשות בתחום המזון, המותאמות למערכת ההפצה של החברה", אמרו בחברה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד