י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הישורת האחרונה

משלחת של ראשי ורבני ישיבת חברון החלה לפקוד את בתיהם של גדולי ישראל על מנת להזמינם לכנס הבוגרים הגדול של ישיבת חברון. בוגרי הישיבה יתרכזו בשישה אולמות, לפי הוועדים בהם למדו

היכל בית המדרש בישיבת חברון
היכל בית המדרש בישיבת חברון

ראשי ורבני ישיבת חברון, הגרמ"מ פרבשטיין, הגר"ד כהן והגר"י חברוני, התקבלו אמש (ב') בביתם של הגראי"ל שטינמן והגרמ"י לפקוביץ, והזמינו אותם למעמד ההיסטורי בקורות ימיה של הישיבה. גדולי ישראל, בירכו על היוזמה החשובה והתועלת העצומה של מעמד זה בקרב המוני הבוגרים.

בימים הקרובים ימשיכו ראשי ורבני הישיבה, בביקורים מיוחדים בבתיהם של גדולי ישראל לקראת המעמד. במקביל, משלחת המורכבת מבוגרי הישיבה פוקדת את בתיהם של ראשי הישיבות והרבנים בוגרי הישיבה, להזמינם למעמד.

בתוך כך, בימים האחרונים נשלחו לבתי הבוגרים, בארץ ובעולם, הזמנות וכרטיסי כניסה למעמד.

במסגרת סדרת כינוסי בוגרים המקדימים לאירוע, ייערך במוצאי שבת כינוס מרכזי לראשי ישיבות ורבנים בוגרי הישיבה המתגוררים באזור ירושלים.

מהוועדה המכינה של המעמד נמסר, כי מפאת הדרישה הגוברת וההתעניינות המרובה במעמד הגדול, לא תותר הכניסה אלא לבוגרים שקיבלו כרטיס הזמנה וכן לא תינתן אפשרות לכניסת ילדים עם הוריהם באופן גורף, וזאת בשל העומס הרב הצפוי במעמד. עקב ההיענות הגבוהה של אלפי הבוגרים, נעשו הסדרים מיוחדים באמצעות שישה אולמות שיכילו את הבוגרים לפי הוועדים בהם למדו בישיבה.

לפי תוכנית הוועדה המכינה, כל הבוגרים יפגשו במעמד את חבריהם עימם למדו באותה התקופה בישיבה ובשל כך סודרו המתחמים השונים בהתאם לגילאי הבוגרים. על מנת לשמור על הסדר מבקשת הוועדה מהמשתתפים שלא לעבור בין האולמות השונים, על מנת שכל מתחם יכיל את הבוגרים מאותם הוועדים.

סדר הנואמים בכנס הגדול עדיין לא נקבע, ובוועדה המכינה מתלבטים האם ינאמו רק רבנים בוגרי הישיבה, או גם רבנים שאינם בוגרים.

הכנס הגדול, נועד גם למטרות איסוף כספים למען הישיבה, הנמצאת במצב כלכלי קשה. אחר מראשי הישיבות, בוגר הישיבה, יבקש מהמשתתפים להירתם למען הישיבה בשעתה הקשה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד