ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הישיבה הגדולה בעולם

היערכות שיא לקראת סדר הלימוד של עשרות אלפי ילדים במסגרת ישיבות 'מרדכי הצדיק' הנערכות בחג הפורים סניפי 'אבות ובנים' בארץ ובעולם, ובמסגרתם יקבלו הלומדים פרס ייחודי

אבות ובנים לומדים ביום הפורים
אבות ובנים לומדים ביום הפורים

היערכות שיא שוררת בימים האחרונים במרכז 'אבות ובנים' העולמי בירושלים, לקראת צאתו של מבצע הפורים הגדול של 'ישיבות מרדכי הצדיק' שעל-ידי מפעל אבות ובנים, שייערך זו השנה ה-11 ברציפות. ההכנות הלוגיסטיות למערך ישיבות מרדכי הצדיק החלו כבר לפני מספר חודשים, כדי לאפשר לכלל החומרים המקדימים – פוסטרים, מודעות אישורי ההשתתפות והפרסים המקדימים להגיע מבעוד מועד לבתיהם של הרכזים הפרוסים באלף וחמש מאות מוקדים ברחבי הארץ והעולם.

ביום שלישי הקרוב, פורים דפרזים, צפויים עשרות אלפי הילדים להשתתף בישיבות 'מרדכי הצדיק' – סדרי הלימוד המיוחדים המתקיימים בכל בתי המדרש בהם נערך סדר הלימוד הקבוע של 'אבות ובנים' בישראל ובקהילות רבות ברחבי העולם. למחרת, שושן פורים, יתקיים סדר הלימוד של 'מרדכי הצדיק' בסניפי ירושלים.

חידוש מיוחד שנהגה השנה הוא הנהגת סדר לימוד של ישיבות 'מרדכי הצדיק' בנקודות לימוד רבות, גם בשושן פורים, כדי לנצל את חופשתם של ילדי הת"תים בשני ימי הפורים, ובמקביל ייערך סדר לימוד פורמי גם ביום שלישי, פורים דפרזים, גם לילדי ירושלים שאצלם טרם נחגג הפורים באותה שעה.

השנה, בניגוד לשנים עברו, יזכו הילדים שיגיעו ללימוד במסגרת ישיבות 'מרדכי הצדיק' לפרס ייחודי, המתאים לכל בני המשפחה, כאשר להורים שילדיהם למדו בישיבות 'מרדכי הצדיק' וזכו בפרסים, תינתן האפשרות לרכוש פרסים נוספים במחיר סמלי. הרב נפתלי מאיר פאלק, רו"מ ישיבות 'מרדכי הצדיק' מדגיש כי הפרס השנה ייחודי, חגיגי, ומותאם לכל גיל, וכי הם שומרים בקנאות את נושא הפרס – והוא ייחשף רק לאחר חג הפורים.

בתוך כך, השבוע השלימו במרכז 'אבות ובנים' העולמי את חלוקתם של 1,500 הפרסים שהוענקו למתמידי 'אבות ובנים' במסגרת הלימוד השבועי הקבוע במוצאי שבתות בעונות החורף. מ'אבות ובנים' נמסר כי העלות הכוללת של הפרסים הינה למעלה משישים אלף שקלים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד