י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

נתיבות ושלום

עיריית נתיבות אישרה פה אחד: הקרקע עליה נאבקה חצרו של 'הרנטגן' מול חצרו של ה'באבא ברוך' תועבר לרשות הרב איפרגן. כעת מסתמנת האפשרות שרשימת 'הרנטגן' תצטרף לסיעת שס"ג

הרב איפרגן במוסדותיו בנתיבות
הרב איפרגן במוסדותיו בנתיבות

כאשר הוקמה בנתיבות, לקראת הבחירות המקומיות, מפלגת 'נתיבות שלום' של הרב יעקב ישראל איפרגן, לא צפו מייסדי המפלגה כי המטרה שלשמה הוקמה תתממש כה מהר.

אבל, השבוע זה קרה.

במועצת העיר נתיבות אישרו היום (ה) חברי המועצה, פה אחד, כי מתחם הקרקע עליה ממוקמים מוסדותיו של 'הרנטגן' כבר שנים רבות - ואשר בגללו יצאה 'נתיבות שלום' להתמודדות - יוקצה לטובת עמותת המוסדות. זאת למרות שראש העיר, יחיאל זוהר, נשבע כי הרב איפרגן לא יקבל את השטח לידיו.

בכך תמה הסאגה הארוכה והמתישה, כאשר מוסדותיו של הרב איפרגן נאבקו מול מוסדות ה'באבא ברוך' אבוחצירא על השאלה מי יזכה במתחם הקרקע הצמוד לשטח בית החיים ולקברי הצדיקים הטמונים בו, ובהם הבאבא סאלי זיע"א ואביו של הרב איפרגן, סידנא שלום זיע"א. סיעת שס"ג תמכה בהצבעה קודמת ב'באבא ברוך' והכשילה את העברת הקרקע לידי מוסדותיו של 'הרנטגן'.

אולם כעת, קדמה לאישור הסופי הבנה ברורה בש"ס, כי היפרדות פוליטית מהרב איפרגן לא תיטיב עמם, וחברי סיעת ש"ס במועצת נתיבות קיבלו הוראה ברורה, לתמוך במועצה בעד הקצאת המתחם למוסדות הרב איפרגן. בעקבות כך הסתיימה השבוע המחלוקת הממושכת.

כעת מסתמנת האפשרות כי הרב איפרגן יודיע על צירוף נציגי רשימתו, שזכתה להצלחה מטאורית בבחירות, לסיעת שס"ג במועצת העיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד