י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

לראשונה בישראל: ברנדי צרפתי כשר למהדרין

מיוצר בחבל קוניאק בצרפת ומופק מכוהל איכותי ביותר, על פי נוסחה ייחודית. יספק את המענה לביקוש ההולך וגובר של הציבור הדתי והחרדי בישראל למשקאות אלכוהוליים

לראשונה בישראל: ברנדי צרפתי כשר למהדרין

לאחרונה השיקה חברת 'פרפקט רנסנס' קו ייצור חדש לברנדי, שיספק את המענה לביקוש ההולך וגדל של הציבור הדתי והחרדי בישראל למשקאות אלכוהוליים. לאור הביקוש, החליטה חברת פרפקט רנסנס להשקיע בקהל זה ולשווק ברנדי איכותי, תוך הקפדה על הכשרות והמחיר הנוח.

הייחודיות במשקה היא באיכותו הבלתי מתפשרת: הוא מיוצר בחבל קוניאק בצרפת ומופק מכוהל איכותי ביותר שקיים רק בחבל ארץ זה. את תהליך הזיקוק מלווה מומחה בעל שם בצרפת, מר ברונו דלניו, בעל מזקקה הפועלת יותר מ-200 שנה. הברנדי החדש מיוצר על פי נוסחה ייחודית של מומחה זה.

הייצור נעשה תחת פיקוח קפדני של רבנים מצרפת וישראל, והתהליך הסופי מתבצע במפעל ישראלי, תחת פיקוח רבני של "חוג חתם סופר פתח תקוה". הברנדי החדש משווק בשני מותגים:CHEVALYER (קוולייר) ובלייבל EMPEREUR XO (אמפריור) בבקבוק מעוצב ויוקרתי.

מומלץ לשתיית "לחיים", קידוש שבת בבוקר ובשמחות משפחתיות. ניתן להשיג ברשתות המובחרות, מחיר מומלץ לצרכן: CHEVALYER (קוולייר) 40-45 ₪ EMPEREUR XO (אמפריור) 65-70 ש"ח.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד