כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

ב'המודיע' פורים לא נגמר

עיתון 'המודיע' החליט 'למתוח' את קהל קוראיו: פירסם ידיעה מפוברקת על ביטול דו"חות החניה בבני-ברק • גם מודעה של 'ועד הרבנים' פורסמה בטעות - וגרמה נזק רב לארגון

התחפש ל'המודיע'. צילום: צלם הבית
התחפש ל'המודיע'. צילום: צלם הבית

בעיתון 'המודיע' עדיין לא התאוששו, ככל הנראה, מימי הפורים. אחרת קשה להבין איך גם לאחר החג הם המשיכו 'למתוח' את הקוראים במעשיות שלא היו ולא נבראו, ואפילו משל לא היו.

ובמה דברים אמורים?

היום (ה') פורסמה בעיתון 'המודיע' כתבה על החלטתו של ראש עיריית בני-ברק, יעקב אשר, לבטל את כל דוחות החניה שניתנו עד הראשון לאוגוסט, כמחווה של רצון טוב כלפי התושבים.

הקוראים הבני-ברקים של העיתון, שקמו לבוקר חדש, קראו את הידיעה המשמחת בעודם לוגמים מכוס הקפה. דא עקא, שישנם קוראי 'המודיע' מסודרים, שמאז אוגוסט שילמו את דוחות החניה אותם קיבלו.

אלה החליטו לא להחמיץ את ההטבה הבלתי צפויה, והתקשרו לעיריית בני-ברק על מנת לבקש החזר על הסכום אותו שילמו. אלא שבעירייה לא ידעו על מה מדובר, שכן, עם כל רצונו הטוב של ראש העיר, אין באפשרותו לבטל דוחות חניה, בטח לא בזמן שקופת העירייה הולכת ומתדלדלת.

וכך נותרה רק שאלה אחת ללא מענה: מי מתח את עיתון 'המודיע'?

בתוך כך, ביום ג' פרסם 'המודיע' מודעה של 'ועד הרבנים לענייני צדקה', ובה קרא ליושבים בערי הפרזות להעביר את התרומות ל'וועד', כשהמודעה מבטיחה שהחלוקה תתבצע למחרת. כידוע, מצוות מתנות לאביונים היא רק בו ביום.

'וועד הרבנים' טוען, כי האשמה תלויה על פתחה של מערכת העיתון, מאחר שאלה פירסמו בטעות את אותה מודעה שפורסמה יום קודם. לטענת ה'וועד', הפירסום המוטעה גרם להם לנזק רב, מאחר שאנשים לא התקשרו לתרום לצדקה שלא תחולק בו ביום.

ה'וועד' שקל לתבוע את העיתון על הטעות, אך היום (ה') אומרים מנהלי ה'וועד' לאתר 'בחדרי חרדים': "למרות הנזק שנעשה אנחנו לא ניתבע את 'המודיע' לדין תורה. אנחנו עובדים איתם הרבה שנים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד