כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

מאדוף ואשתו שמרו בצד: 823 מיליון דולר

התובע של ניו-יורק ממשיך לבדוק אם בני משפחתו של מאדוף היו מעורבים בהונאת הענק. התובעים קובעים כי היקף ההונאה הגדולה בהיסטוריה הוא ‭64.8‬ מיליארד דולר

כמה כסף שמר בצד? מאדוף
כמה כסף שמר בצד? מאדוף

שווי הנכסים האישיים של גדול הרמאים בהיסטוריה, ברנרד מאדוף, ואשתו מסתכם ב-823 מיליון דולר. כך עולה ממסמכים שהוגשו לבית המשפט בניו-יורק. כעת בוחנים חוקרי פרשת ההונאה את האפשרות להטיל עיקול על חלק מנכסים אלה.

התובע של ניו-יורק ממשיך לבדוק אם בני משפחתו של מאדוף היו מעורבים בהונאת הענק, וכן מה עלה בגורל מיליארד דולר שהפקיד מאדוף בקרן.

בשבוע שעבר הודה מאדוף בבית המשפט בהונאה, במסגרת עיסקה עם התביעה. בעקבות כך נפוצו שמועות כי מאדוף הודה בהונאה על מנת שלא יאשימו את אשתו ואת בני משפחתו. בתגובה לשמועות אלה, מסר התובע הכללי בארה”ב, כי הממשל לא הגיע לשום עיסקה עם האיש. לטענתו, לא הוסכם דבר בנוגע להודאתו, לגזר הדין או לאפשרות הגשת כתבי אישום נוספים.

פרקליטי מאדוף ערערו על החלטת השופט לשלוחו למעצר, והם מבקשים שישוחרר עד מתן גזר הדין בחודש יוני.

על-פי ההערכות בניו יורק, השופט צפוי להטיל קנס גבוה על מאדוף במטרה לפצות באופן חלקי את ‭5,000‬ קורבנות ההונאה. התובעים קובעים כי היקף ההונאה הוא ‭64.8‬ מיליארד דולר, אך רבים מפקפקים בכך וטוענים כי היקף ההונאה נמוך יותר, וכי הסכום הגבוה משקף רווחים כוזבים שעליהם דיווח מאדוף למשקיעים אותם הונה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד