י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הצלחה רבה למיזם 'אוטובוס החסד' של חסדי נעמי

מאות משפחות נזקקות, ואלפי ילדים חולים, זכו השנה ליהנות משמחת פורים אמיתית, הודות למיזם 'אוטובוס החסד' של חברת "דן" וארגון "חסדי נעמי" שנערך לקראת פורים. גלריה מיוחדת ומרגשת

הצלחה רבה למיזם 'אוטובוס החסד' של חסדי נעמי

'אוטובוס החסד' של חברת 'דן' וארגון חסדי נעמי, יצא גם השנה לדרך, עמוס בליצנים ומתנדבים שגייסו אלפי משלוחי מנות לנזקקים וחולים ברחבי בני ברק. במסגרת המיזם, נסע האוטובוס ברחובות העיר, כשהוא מקושט בשלטים צבעוניים, וקורא לתושבים, באמצעות תשדיר מוזיקלי ברקע, לתרום מוצרי מזון לנזקקים וחולים.

המתנדבים המחופשים בתלבושות פורימיות קיבלו את הילדים התורמים בשמחה ובריקודים והעניקו להם בלונים.

מארגון "חסדי נעמי" נמסר, כי המבצע זכה להצלחה רבה ובמהלך ימי האיסוף התקבלו עשרות אלפי מוצרי מזון שנאספו, נארזו והועברו ישירות לנזקקים וחולים.

מנכ"ל חברת 'דן', שמואל רפאלי, הביע את התלהבותו מהצלחת המיזם ואמר: "בתור חברת תחבורה הפועלת רבות במגזר החרדי, אנו מוצאים בפרויקט זה- הזדמנות מצוינת להתחבר לתושבים, לאפשר להם ליהנות מחוויה פורימית חגיגית ובמקביל ליטול חלק נכבד בעידוד התרומה לקהילה ובשיתוף התושבים לגייס מוצרים ומשלוחי מנות למטרה חשובה זו-המעניקה שמחה מיוחדת לאוכלוסיה הנזקקת".

יו"ר חסדי נעמי, הרב יוסף כהן שהצטרף אף הוא לפעילות המיוחדת, שבח וברך את חברת "דן" על היוזמה הברוכה ואמר, כי היות והרעיון לפרויקט הגיע מצד 'דן' הוא חש הערכה רבה כלפי החברה שהשכילה למצוא פיתרון גיוס מקורי ומוצלח.

"חשוב לי לציין, כי צעד משותף זה - מראה לנו את עוצמתו של שיתוף הפעולה בין ארגוני החסד לחברות השונות והינו מחזק ומעודד את כולנו להמשיך בפעילות ענפה לרווחתם של אלפי האנשים הזקוקים לכך", אמר הרב כהן.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד