י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מסיבת הפורים של סלקום

משאית הענק של סלקום היתה ברחובות החרדיים ועל סיפונה – חבורת משמחים, רוקדים ומפזזים אשר חילקו בלונים ו"דמי פורים" משוקולד ודיסקים של מוסיקה חסידית • גלריית תמונות חגיגית

מסיבת הפורים של סלקום

בחברת סלקום חג הפורים הוא סיבה גדולה למסיבה. ענקית הסלולר, עשתה פורים שמח מאד בריכוזים החרדיים כשמשאית ענק באורך של כ-8 מטרים הסתובבה במהלך ימי החג בבני ברק, בירושלים ובפתח תקווה ושימחה את העוברים והשבים. על סיפון המשאית פיזזו ורקדו חבורת בחורים למצהלות לב הקהל ואף חילקו לילדים בלונים מעוצבים בצורות שונות, "דמי פורים" משוקולד, ודיסקים של מוסיקה חסידית.

מאות תושבים בכל ריכוז וריכוז התגודדו סביב המשאית הצוהלת, הופתעו לטובה מהפעילות החגיגית לכבוד החג והצטרפו בשמחה ובצהלה לריקודים, לשירים ולאווירת החג, רבים מהחוגגים אף הנציחו את המאורע המיוחד במצלמותיהם האישיות והמשיכו לחגוג עוד שעות רבות לאחר מכן בשירה ובריקודים ברחובות העיר.

חזקי חורז'בסקי, מנהל השיווק למגזר החרדי מסר: "משנכנס אדר מרבים בשמחה, כבכל שנה בחג הפורים סלקום עורכת פעילות לשמח את לקוחותיה מהציבור החרדי, השנה יצאנו בפעילות חדשנית ומפתיעה שמשלבת את ליבת הפעילות של סלקום- מוסיקה חסידית ואת שמחת הפורים. הפעילות שהתקבלה באהדה רבה על ידי התושבים הינה בסיס נוסף לקשר של סלקום עם לקוחותיה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד