י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חנות 'מהדרין' מכרה מאכלי טריפה

בחנות ידועה לממכר אוכל בשכונת בורו פארק שבברוקלין נתגלה בשר טריפה. מחוץ לחנות עומדים מפגינים המוחים על החרפה. בעל החנות: "זה פשע של העובד. הוא עובד בחנות רק כמה ימים"

העטיפה שממנה הוצא הנקניק. צילום: עד ראיה מהמקום
העטיפה שממנה הוצא הנקניק. צילום: עד ראיה מהמקום

השדרה ה-13 בשכונת בורו פארק נחשבת לשדרה המרכזית בחיים הציבוריים החרדים בברוקלין. בשדירה ממוקמות עשרות חנויות לממכר מזון, ביגוד, ומוסדות תורה רבים. אחת החנויות המרכזיות, הממוקמת על השדרה ה-13 בין הרחובות ה-37 ל-38, מוכרת, איך לא, אוכל מהיר. בלילות שישי הומה החנות באופן מיוחד, כיוון שמאות אנשים מגיעים אל המקום על מנת לרכוש את הצ'ולנט המיוחד.

אמש (ב') הגיעו מספר בחורים לחנות וביקשו מהמוכר לחמניה עם נקניק. המוכר הוציא נקניק מהמקרר והניח אותו על האש. הלקוח ביקש לראות את עטיפת הנקניק, אולם המוכר, שאינו שומר תורה ומצוות, סירב להראות את העטיפה - ובלב הבחור התעורר חשד.

החנות (שלא נכתוב את שמה, מכיוון שטרם הוברר על מי חלה האשמה), נמצאת בבעלות חרדית ועומדת תחת ההשגחה המהודרת של "בד"ץ טרטיקוב". אוכלים בה מאות מתושביה החרדים של השכונה, והיא ידועה בהקפדתה על הכשרות. הבחור (ישראלי, איך לא?) שביקש לראות את העטיפה עשה זאת רק מטעמי סקרנות.

לאחר שראו כי המוכר מסרב להביא את עטיפת הנקניק, החלו הבחורים לנסות להוציא ממנו בכח את העטיפה. לטענת הבחורים, המוכר שלף סכין ואיים עליהם שיתרחקו מהמקום, מה שכמובן הגביר את חשדם.

לאחר מאבק, הצליחו להוציא מידיו את העטיפה, ולתדהמתם ראו שמדובר בבשר עוף טריפה. לאחר שברחו מאימת סכינו של המוכר, נעמדו הבחורים, עם העטיפה המפלילה, מחוץ לחנות והחלו להפגין. אליהם הצטרפו רבים מתושבי השכונה.

המוכר הזמין את המשטרה ואלו הרחיקו את המפגינים.

גם היום (ג') בשעות הבוקר עמדו רבים מן התושבים ליד החנוות כשהם מפגינים על מכירת מאכלי הטריפה.

בעל החנות הגיב לדברי המפגינים, ואמר שמדובר ביוזמה של המוכר שהביא את הנקניק מביתו. "זה פשע של העובד,, אמר. "הוא עובד בחנות רק כמה ימים". לדבריו, למותר לציין שהוא יורחק מעבודתו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד