י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

'קרית חברון' תקום בגבעת זאב

במהלך כנס הבוגרים של ישיבת חברון, יכריזו המארגנים על הקמת קריה חדשה בגבעת זאב, המיועדת להביא פיתרון למצוקת הדיור של בוגרי הישיבה. הרוכשים יזכו להטבות מיוחדות

'קרית חברון' תקום בגבעת זאב

במהלך מעמד "כנס הבוגרים" הגדול של ישיבת חברון לדורותיה, אשר יתקיים ביום חמישי בשבוע הבא בבנייני האומה בירושלים, יוכרז על הקמת "קריית חברון" לבוגרי הישיבה בגבעת זאב, הסמוכה לירושלים, בה יוקמו מוסדות חינוך ומרכזי תורה ברוח הישיבה ובדרכה.

תוכנית הקמת הקריה החדשה כבר מעוררת הדים בקרב המוני הבוגרים בארץ ובעולם, כאשר לראשונה, מלבד בתי הכנסת הרבים של בוגרי ישיבת חברון, הפרוסים בכל רחבי הארץ והתפוצות, תוקם קריית מגורים מיוחדת, בריכוז חרדי פורח ומשגשג, ברוח הישיבה ובאווירתה. עוד נמסר, כי בקריה יוקצה מתחם ענק עבור מוסדות התורה והחינוך ובית מדרש גדול המיועד לבוגרי הישיבה.

בוגרים רבים הזדרזו ליצור קשר עם הוועדה המכינה של מעמד "כנס הבוגרים" הגדול, תוך התעניינות אודות מוסדות התורה והחינוך שיקומו בקריה, ועל מספר ואופי הדירות שיוקצו עבור הקריה הגדולה.

יזמי הקריה מדווחים, כי מדובר בקריה גדולה ואיכותית בעלת דירות גדולות ונאות, שבה יגורו כמובן בוגרי הישיבה, ועם הקמת הקריה יוצב דגש מיוחד על אופי הקריה ומוסדותיה הרבים, אשר כולם יהיו בהתאם לאופי המיוחד של ישיבת חברון. במוסדות התורה בקריה אף יוצבו תלמידי חכמים בוגרי הישיבה, על מנת להמשיך את השושלת של הישיבה ולהשריש כבר מינקות את היסודות האיתנים שיצקו ראשי ישיבת חברון לדורותיה, מאז ייסוד הישיבה בסלבודקא ועד למיקומה כיום בשכונת גבעת מרדכי בירושלים.

עוד נמסר, כי הושגה הטבה עבור בוגרי הישיבה, להנחה בסך 20 אלף שקלים ליחידת דיור, כאשר ההטבה ניתנת אך ורק לרוכשים בוגרי ישיבת חברון בקריה זו, וזאת לאחר מו"מ אינטנסיבי שניהלו נציגים מטעם הישיבה עם יזמי הקריה, כאות ההערכה והוקרה לאם הישיבות ולהמוני בוגריה.

ב"ועדה המכינה" של כינוס הבוגרים מציינים כי הבשורה הגדולה של הקמת קריה מיוחדת עבור בוגרי הישיבה תוכרז במהלך המעמד הגדול.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד