י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

תראו מה שצבע יכול לעשות

בית טמבור, המרכז לעיצוב בצבע הגדול בישראל, מאפשר לכל אחד להכיר מקרוב את עולם הגוונים ומעניק חוויה אמיתית של עולם הצבע • כתבה פרסומית

בית טמבור
בית טמבור



חברת טמבור גאה להציג את 'בית טמבור' - המרכז לעיצוב בצבע הגדול בישראל, שהושק בהשקעה כוללת של כ-4.5 מיליון שקל, ובשטח של כ-650 מ"ר. בית הקונספט הינו יחיד במינו, ומיועד לעיצוב בצבע ולהצגת מגוון החומרים המשלימים לבנייה.

פתיחת 'בית טמבור' מהווה מהלך משמעותי לחיזוק המנהיגות של טמבור בשוק הצבע הישראלי.

טמבור מציעה כיום את המענה הרחב, המקיף והמקצועי ביותר בתחום חומרי הגמר לבנייה, ובכלל זה צבע, ציפויים מתקדמים וחומרים משלימים.

מגוון החומרים והמוצרים של טמבור מוצגים ב'בית טמבור' באופן חדשני ומזמין למישוש והתנסות. בית טמבור מזמין את כולם - אדריכלים, מעצבים, שוחרי עיצוב, קבלני צבע, בונים, משפצים וצבעים מתחילים - לראות מה שצבע יכול לעשות.

מידי עונה מציגה טמבור בבית הקונספט החדש את שילוב הגוונים העדכניים לעונה, בהתאם לתחזית של חברת הטרנדים הבינלאומית. הגוונים מוצגים בשש קולקציות ייחודיות, המבטאות את סגנון החיים הישראלי. החלל, תוכנן במבנה צר וארוך ונוצל לגובה באמצעות הוספת קומת גלריה.

הלקוח הנכנס ל'בית טמבור' יחווה את חווית העיצוב בצבע, משלב הרעיון ועד לשלב היישום המלא בבית. אזור הכניסה כולל מייצג חוויתי, המשלב צבע ותנועה.

אזורים מרשימים נוספים בבית כוללים: עולמות השראה ממשפחות הצבעים המרכזיות, אזור ייעוץ הכולל קיר גוונים ענק, אלפי משטחים ודוגמאות של צבע, חדרים מעוצבים הכוללים מראה מעוצב שלם ועוד.



"לפרוץ דרך בשוק הצבע בישראל"

מיכאל דיין, מנכ"ל קבוצת טמבור: "טמבור, חברת הצבע המובילה בישראל, שמה לה למטרה להמשיך לפרוץ דרך בשוק הצבע בישראל". דיין מציין כי 'בית טמבור' יהווה מקום משיכה לאדריכלים ומעצבים, משפצים ובונים, כמו גם חובבי עיצוב, המבקשים לקבל ייעוץ בעיצוב הבית, לקבל רעיונות ולראות אלפי דוגמאות לחומרים, גוונים, מרקמים ועיצובים מלאים בצבע.

עם פתיחת 'בית טמבור', אמר דיין: "זהו יום חג לטמבור, בו אנו מגשימים חלום, חלום של צבע, אנו חוגגים את פתיחת הבית, אשר יספק השראה בעולם הצבע והעיצוב ויתמוך בתהליך קבלת ההחלטות על עיצוב בצבע של הבית, המשרד או העסק. בית טמבור מגשים את הביטוי שאנו נוהגים להשתמש בו 'לגעת בצבע', זהו ביטוי מוחשי לתהליך של השראה בתכנון ובעיצוב בצבע, המספק בין היתר התחדשות, שמחה ואושר לכולנו".

איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של חברת טמבור, אומר כי אסטרטגיית השיווק של החברה בשנת 2009 מתמקדת בחיזוק והעצמת המנהיגות של טמבור בשוק הצבע הישראלי. פתיחת בית טמבור מהווה חלק מאסטרטגיה זו. טמבור שמה לה למטרה להוביל את עולם העיצוב בצבע ולאפשר לכל לקוח לחוות את חווית הצבע באופן בלתי אמצעי.

ויצמן ציין, כי בין השירותים שניתן לקבל ב'בית טמבור': ייעוץ אישי לעיצוב הבית, הכנת מפרט ותוכניות צבע, סדנאות והכשרות לאנשי מקצוע, סדנאות התנסות לחובבי עיצוב ולקוחות פרטיים, דוגמאות גוון ליישום עצמאי בבית ועוד. אדריכלים יכולים לקבל שירותי יעוץ גוונים גם עבור לקוחותיהם.




סדנאות צביעה ללקוחות פרטיים

תמיד חלמתם לחדש את הבית אבל לא ידעתם איך להתחיל? אתם מוזמנים ללמוד את כל מה שרציתם לדעת על צבע באמצעות סדנאות צביעה דקורטיביות המתקיימות בבית טמבור. לבחירתכם מגוון רחב של סדנאות והשתלמויות אישיות וקבוצתיות המיועדות לאדריכלים, מעצבים, וכמובן לכל מי שאוהב צבע.

עיצוב בצבע וצביעה דקורטיבית:
סדנא בת שני מפגשים
מפגש ראשון: עקרונות עיצוב בצבע - התאמת הגוונים לחדרי הבית השונים תוך שימוש בגלגל הגוונים, מקורות השראה, תמונות חללים מעוצבים ועוד..
מפגש שני: התנסות בצביעה דקורטיבית על גבי לוחות בגודל 4A
משך כל מפגש 3 שעות
מחיר הסדנא: 400 ₪

חידוש רהיטי עץ, מתכת פלסטיק ועוד
סדנא בת שני מפגשים
מפגש ראשון: סקירת החומרים והצבעים, בהם משתמשים לצביעת חפצים בבית העשויים עץ, פורמיקה, לכה, מלמין פורניר מתכת פלסטיק ועוד
מפגש שני: יישום הידע – התנסות עצמית בצביעת פריטים
משך כל מפגש 3 שעות
מחיר הסדנא: 400 ₪

סדנא אישית - טכניקת צביעה דקורטיבית
ניתן ללמוד ולהתאמן בכל טכניקת צביעה דקורטיבית
בסדנא עובדים על שני לוחות בגודל 60X40 ס"מ
משך הסדנא כשעה
מחיר הסדנא: 200 ₪
* ניתן להרחיב את הסדנא וללמוד יותר מטכניקה אחת

ייעוץ גוונים בהתאמה אישית
ניתן לתאם פגישת ייעוץ אישית עם היועצים המקצועיים שלנו. מומלץ להביא איתכם תמונות של החלל הקיים או החדש, שרטוטים אדריכליים (אם יש ברשותכם) וכן חומר גמר כגון קרמיקה, אריחים, שטיחים ועוד - אלו יעזרו לנו בתהליך הייעוץ.
פגישת ייעוץ אורכת כשעה עד שעה וחצי, בהתאם לפרוייקט - דירה, בית או עסק
לתיאןם פגישת ייעוץ אישית ניתן להתקשר למספר: 03-5708130

61% מעדיפים לצבוע את ביתם בעצמם, ללא עזרת איש מקצוע

מסקר שערכה חברת טמבור, באמצעות מכון המחקר מידע שיווקי, עולה כי 57% מהנשאלים מחפשים ייעוץ בגוונים, לפני שהם מתכוונים לצבוע את ביתם. עוד עולה מהסקר, כי הישראלי צובע לפחות חדר אחד בביתו אחת לשלוש שנים (לעומת אחת לשש שנים לפני כ- 5 שנים). החדר הנצבע ביותר בבית הינו הסלון ולאחריו המטבח וחדרי השינה.

61% מעדיפים לצבוע את ביתם בעצמם, ללא עזרתו של איש המקצוע.


בית טמבור – מרכז העיצוב בצבע הגדול בישראל
כתובת: רח' מבצע קדש 56 ב, (מול קניון איילון) בני ברק
טלפון: 03-5708130
שעות פתיחה:
א-ה' 10:00 – 20:00
ו' 9:00-13:00

קישורים:
היכנסו לבית טמבור ותוכלו לגעת בצבע
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד