י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

'אל על' הכריזה: קו טיסות ישירות לברזיל

'אל על' תטוס לברזיל שלוש פעמים בשבוע, בטיסות לילה ישירות, במטוסי ה- 777 החדישים. הטיסות מוצעות במחירי הכרות אטרקטיביים במיוחד, החל מ- 999 דולר בלבד

'אל על' הכריזה: קו טיסות ישירות לברזיל
חברת אל על

בסימן הסיסמה "אין מקום רחוק מדי", הכריז חיים רומנו, מנכ"ל אל על, על פתיחת קו טיסות ישיר לברזיל ולמגוון יעדי דרום אמריקה.

טיסת הבכורה של אל על לסאו-פאולו בברזיל תמריא מישראל במוצאי שבת, ה-2 למאי 2009, ותנחת שם כעבור 14 שעות ו-45 דקות. אל על תטוס לברזיל 3 פעמים בשבוע בטיסות לילה ישירות במטוסי ה- 777 החדישים. מסאו-פאולו מציעה אל על טיסות המשך בחיבוריות נוחה לעשרות יעדים בדרום אמריקה.

במעמד ההכרזה, שהתקיים בבית שגריר ברזיל בישראל, אמר חיים רומנו: "קו הטיסות הסדיר הישיר הראשון בהיסטוריה בין ישראל לדרום אמריקה, הוא אירוע משמעותי עבור אל על, עבור תושבי ישראל, עבור מאות אלפי היהודים בקהילות דרום אמריקה, ועבור אנשי עסקים בישראל ובמדינות דרום אמריקה השונות".

בהתייחסו לעיתוי פתיחת הקו אמר רומנו: "דווקא השקת קו כה ארוך טווח וכה מורכב בשנה הזו היא ההמחשה לכיוון בו תמשיך אל על לפעול כחברה עם עוצמה, חברה מובילה, חברה שמעצבת מציאות חדשה, ולא חיה על פי אילוצי המציאות הקיימת. כפי שאל על קירבה במשך עשרות שנים יעדים רחוקים לישראל, היא עומדת כעת לקרב לישראל את היבשת הדרום אמריקאית ולהוכיח לכולם שאין מקום רחוק מדי. אל על מציעה את הדרך המהירה, הנוחה, הבטוחה והמשתלמת ביותר להגיע מישראל לדרום אמריקה ולהיפך", אמר רומנו.

אל על תקיים 3 טיסות בשבוע במטוס 777. טיסה 009 תמריא מנתב"ג מדי שבוע במוצ"ש ב-22:45, בשני ביום ורביעי ב-21:45.

הטיסות מברזיל ימריאו בימים ראשון, שלישי וחמישי בשעה 19:15 וינחתו בנתב"ג למחרת בשעה 14:55, כעבור 13 שעות ו- 45 דקות.

עד כה נרשמו ביקושים גבוהים והוזמנו כ-7000 כרטיסים. למעלה ממחצית הכרטיסים נמכרו לתיירים מדרום אמריקה לישראל. הטיסות המשווקות מזה חודש וחצי, מוצעות במחירי הכרות אטרקטיביים במיוחד, החל מ- 999 דולר בלבד.

שגריר ברזיל בישראל, שדיבר אף הוא באירוע, ציין את מערכת היחסים ההדוקה בין שתי המדינות, והביע תקווה כי הפעלת קו הטיסות הישיר יעמיק את שיתוף הפעולה הכלכלי והתיירותי.

מנכ"ל אל על ביקר לפני למעלה משבועיים בברזיל ונועד לשיחות עבודה עם רבני סאו-פאולו ועם ראשי הקהילות היהודיות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד