י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

עלה של שמחה

ארגון על"ה ארגן לילדים תהלוכה עדלידע ענקית כשנושא התחפושות היה מלחמת 'עופרת יצוקה', לאחר התהלוכה התקבצו הילדים בכפר המכביה למסיבת פורים יחד עם מרדכי בן דוד

ילד משתתף בחגיגות
ילד משתתף בחגיגות

והעיר בני ברק שמחה וצהלה בראותה את תהלוכת ילדי עלה הססגונית והמושקעת. תהלוכת התחפושות המסורתית היא גולת הכותרת של חגיגות פורים – וההכנות בהתאם! מספר שבועות לפני פורים זה כבר התחיל, עם הכרזת המבצע השנתי "חפש לך ילד". במסגרת זו כל אחת מנשות הצוות מאמצת לה ילד או ילדה ודואגת להכין להם תחפושת בהתאם לנושאים שקבעו מורות תרבות הפנאי. כמובן שהילדים משתתפים בבחירת הנושא, בהכנה ובהתרגשות שמסביבה. בהינתן האות החלו לנהור לבניין עלה בבני ברק בדים צבעוניים, ניירות ואביזרים שונים. את התוצאות אפשר היה לראות בעדלידע המרהיבה שכללה תחפושות מדהימות!

במסגרת הנושא האקטואלי "עופרת יצוקה" התחפשו ילדי קומה 2 לחיילים מחיילות שונים, לטנק ולאמבולנס צה"לי. גם ילדי קומה 3 בחרו בנושא אקטואלי: "הבחירות", וביניהם אפשר היה לפגוש את ח"כ גפני,ליברמן, דרעי, בני בגין, יולי תמיר ועוד כהנה וכהנה שרים וחברי כנסת, ואפילו... קלפי ניידת. ילדי קומה 4 התחפשו ל"צבע בטבע", ילדי הקרוואן הציגו שלל דמויות מהעיירה היהודית, ילדי התינוקייה

המתוקים התחפשו לחיות בחווה וילדי כיתת דרור הפכו ל"מקצוענים" של דפי זהב וביניהם נצפו מנהלת ספא, ספר ועוד. בתכנון והפקת התחפושות הושם דגש על נוחיות הילדים, ובד"כ "המחופש" העיקרי היה כסא הגלגלים, כך שמהילדים נחסכה אי נוחות של אביזרים מעיקים.

בצהרי יום א', היום הגדול, יצאה התהלוכה מבניין עלה שרעש וגעש כבר מהבוקר בהכנות קדחתניות. בעקבותיהם שעטה כרכרת סוסים ואחריה כמובן הילדים, ההורים, אנשי הצוות, מתנדבים ועוברי אורח שהצטרפו לשמחה. העדלידע התנהלה ברחובות בני ברק בדרכה לאולם "גרנד הול", שם הגיעה השמחה לשיאה במסיבת פורים המסורתית. מנכ"ל עלה,הרב יהודה מרמורשטיין, פתח את האירוע בדברי הערכה מרגשים כשדמעות בעיניו. אחיה פרינץ ולהקתו, תלמידי ישיבת פ"ת, התאימו את ניגוניהם העליזים לתכני התחפושות, וחיוכי הילדים האירו את האולם. ההשקעה הרבה נתנה את אותותיה – פורים שכזה לא יישכח במהרה!

עוד לא שככו צהלות העדלידע וכבר יצאו בליל פורים 10 ילדי עלה למסיבה עליזה ותוססת בכפר המכביה ברמת גן. מדובר במסורת חדשה ומבורכת בעלה, המתקיימת מזה שנתיים מטעם ישיבת רמת גן, שמזמינה את ילדי עלה להשתתף בחגיגה.

על התכנית האמנותית והריקודים ניצח ביד רמה מרדכי בן דוד. בחורי הישיבה שיתפו את ילדי עלה בריקודים ופני הילדים העידו על העונג והאושר שהם רווים וחווים. רק בחצות שבו הילדים הביתה לעלה, מחויכים ומאושרים מתמיד. ככה יעשה לילדים אשר הקהילה חפצה ביקרם!


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד