י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הכינו רכבכם לפסח

צוות מומחים של אוויס השכרת רכב מגישים טיפים ועצות להכנת והכשרת הרכב לחג הפסח הבעל"ט

הכינו רכבכם לפסח

ערב פסח הינו זמן הברק והניקיונות בבית וגם ברכב. מעבר לזהירות מאיסור המצאות חמץ ברכב, זוהי הזדמנות מצוינת להבריק את הרכב, למראה חיצוני נקי ומבריק. אוויס, חברת הרכב המובילה בעולם ובישראל מגישה מספר המלצות וטיפים לניקוי מבריק של הרכב.

• השתמשו בדלי מים לרחיצת הרכב. השימוש בצינור אינו רצוי, לאור המשבר במשק המים בארץ.

• לאחר השטיפה הראשונית, יש לעבור עם ספוג בעזרת סבון ולקרצף את הרכב, יש להתחיל הקרצוף בחלקו העליון של הרכב ולעבור משם אל חלקו התחתון של הרכב. הסיבה לכך הנה גם העובדה שבמהלך השטיפה עוברים המים מחלקו העליון של הרכב לחלקו התחתון, וגם לאור העובדה שחלקו התחתון של הרכב לרוב נושא יותר לכלוך ובוץ.

• בכדי להסיר כתמים "עקשניים", יש להשתמש במים חמים הממיסים את הכתם. במידת הצורך, מומלץ להשתמש בחומרים המיועדים להסרת לכלוך מן הרכב (שימו לב, לא כל חומר מתאים לשימוש על הרכב ; חומר שאינו מיועד לכך עלול לפגוע בשכבת הצבע).

• לאחר הקרצוף היסודי יש לשפוך דלי מים להסרת הסבון.

• לבסוף, מומלץ לעבור על הרכב במטלית יבשה, בכדי למנוע היווצרות כתמי מים או סבון.

• את חלונות הרכב מומלץ לנגב בעזרת נייר עיתון. נייר העיתון מייבש את החלון ללא סימנים ומשווה לו ברק וצלילות הנחוצים לנהיגה בטוחה.

חברת אוויס פועלת בכל העולם, וגם בישראל, למען איכות הסביבה. כחלק מפעילות זו, החברה מבריקה את כלי הרכב שלה בשיטה "ירוקה" ייחודית וחסכונית באמצעות ריסוס חומר מיוחד על הרכב וניגובו, ללא שימוש במים כלל. מדובר בפטנט אמריקאי המביא לתוצאות מרשימות במיוחד!
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד