י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

דובר חדש לעיריית בית שמש

ועדת המכרזים של עיריית בית שמש בחרה במתתיהו רוזנצוויג לתפקיד דובר עירייה. רוזנצוויג, חסיד גור, משמש מזה כעשור כעורך הראשי ומנכ"ל המקומון 'חדש בבית שמש', לצד ניהול משרד יחסי הציבור 'ענפים'

הדובר שבא והדובר שהולך
הדובר שבא והדובר שהולך

ועדת המכרזים של עיריית בית שמש ראיינה היום (ג) שבעה מתמודדים על תפקיד דובר עיריית בית שמש - תפקיד שהתפנה עם בחירתו של ראש העיר החדש הרב משה אבוטבול. עם תום הראיונות, בחרה הוועדה במתתיהו רוזנצוויג לתפקיד דובר העירייה.

מתתיהו רוזנצוויג, חסיד גור, משמש מזה כעשור כעורך הראשי ומנכ"ל המקומון 'חדש בבית שמש', לצד ניהול משרד יחסי הציבור 'ענפים', שהוביל קמפיינים פרסומיים בבית שמש ומחוצה לה.

רוזנצוויג הוא בעל קשרים טובים בכל רבדי הציבור בבית שמש, מה שהוביל לכך שגם נציגים מהציבור החילוני בחרו פה אחד במועמדותו.

כניסתו לתפקיד דובר עיריית בית שמש, תכנס לתוקף רק לאחר אישור מליאת מועצת העיר, שתתכנס בשבוע הבא. בדבריו בפני חברי הוועדה, אמר מתתיהו רוזנצוויג כי הוא רואה בתפקידו החדש אתגר חשוב. "התפקיד נועד בראש ובראשונה להרים את קרנה של בית שמש, דבר החשוב לי באופן אישי, וחשוב כמובן לכלל התושבים. בית שמש היא עיר עם דברים נפלאים, אנשים מצויינים, עשייה עירונית ברוכה, ולכך המבחן שלי יהיה איך לתת ביטוי לדברים הטובים, ולהציג את בית שמש האמיתית כפי שהיא".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד