ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

My Kehila חוגג את הצטרפותה של הקהילה ה-500

באמצעות My kehila, המהווה פלטפורמה רחבה לבתי כנסת, ניתנת לכל בית כנסת האפשרות לנהל אתר אינטרנט משלו בחינם, ולנהל את חיי הקהילה דרך האתר. כ-10,000 בתי אב, המרכיבים 500 קהילות, כבר שם

בית כנסת. לנהל אותו און ליין
בית כנסת. לנהל אותו און ליין

אתר My Kehila, אשר הוקם לפני כשנה וחצי, במטרה ליצור פלטפורמה וירטואלית אחידה לקהילות בארץ ובעולם, חוגג את הצטרפותה של הקהילה ה-500.

למי שעדיין לא מכיר נספר שבאמצעות My kehila, המהווה פלטפורמה רחבה לבתי כנסת, ניתנת לכל בית כנסת האפשרות לנהל אתר אינטרנט משלו בחינם, ולנהל את חיי הקהילה שלו דרכו.

האתר מקל על עבודת הגבאי באמצעות הודעות לציבור, גיוס כספים, גבייה, עדכון חברי בית הכנסת בשעות תפילה, תורנויות חזנים מתן שיעורים ועוד נעשים בקלות רבה ובממשק ידידותי ונוח באמצעות האתר.

כ-10,000 בתי אב, המרכיבים 500 קהילות, הן כמות בלתי מבוטלת. אנחנו כבר לא מדברים על הצלחה רגעית, אלא על שינוי תפיסתי ומהותי בחיי הקהילה והווי בית הכנסת. בעקבות כך, החלו קהילות ברחבי העולם להצטרף לקהילות הישראליות של My Kehila.

My kehila לא נשארת רק בגבולות ישראל. בימים אלו חתמה my kehila הסכם שיתוף פעולה עם אתר Jpost.com של מערכת ג'רוזלם פוסט. הסכם שיתוף פעולה זה מרחיב את פעילות my kehila למדינות ולקהילות דוברות אנגלית ובעיקר בארה"ב ובנוסף למדינות ולקהילות דוברות צרפתית.

"כבר היום בתי כנסת הנהנים מ-My Kehila מבצעים את התשלומים לבית הכנסת דרך האתר באון ליין באופן פשוט ויעיל", מסבירה הדר פריש מנכל"ית האתר. "אנחנו מרכזים הרבה מחשבה ועמל על מנת שMy Kehila יהיה אתר נוח וידידותי כך שכל קהילה תוכל להצטרף בקלות וליהנות מחיי קהילה שוקקים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד