י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

טרגדיה בי-ם: אברך נהרג בתאונת 'פגע וברח'

האברך יצחק משעלי ז"ל, בן 27, תלמיד ישיבת 'באר יוסף', נפגע מרכב חולף בשכונת נווה יעקב, ונפטר מפצעיו בבית החולים. הותיר אחריו אישה בהריון ושני ילדים - הבכור רק בן שלוש

טרגדיה בי-ם: אברך נהרג בתאונת 'פגע וברח'
ברוך דיין האמת

טרגדיה בירושלים: האברך יצחק משעלי ז"ל, בן 27, תושב שכונת נווה יעקב בירושלים, נפטר אתמול (ב) בבוקר מפצעיו לאחר שנפגע בתאונת פגע-וברח. מישאלי, תלמיד ישיבת 'באר יוסף', הותיר אחריו את רעייתו (הנמצאת בהריון) ושני תינוקים - כשהבכור רק בן שלוש.

התאונה אירעה ביום ראשון בלילה, כאשר משעלי צעד ברחוב עוזי נרקיס, ורכב שחלף במקום פגע בו. הוא נותר שרוע על הכביש, בעוד הנהג הפוגע נמלט מהמקום. הוא אותר מאוחר יותר על-ידי המשטרה. חלפו עוד 50 דקות עד שאנשי מד"א הגיעו למקום ופינו את יצחק ז"ל לבית החולים 'הדסה עין כרם'.

קרוב משפחה מספר: "כשהוא הגיע ל'הדסה עין כרם' ביצעו בו החייאה. אחר-כך הוא שוב איבד את ההכרה, אבל מצבו התייצב. ההורים שלו, הרב אליהו משעלי ורעייתו, היו בחתונה בבני ברק, וכשהם הגיעו לבית חולים אמרו להם שהכל יציב. בשעה שמונה בבוקר האבא לקח מונית מהת"ת, בתחושה שמשהו לא טוב קורה. כשהגיע, האחות אמרה לו: ידעת מתי לבוא, המכשיר הראה על דופק 60. האבא החל לומר תהילים והבן נפטר לו מול העיניים..."

הלוויתו התקיימה ביום שני בצהרים, לא לפני שאנשי המשטרה ניסו לעכב את שיחרור הגופה מבית החולים.

במסע הללויה הספידו אותו הראשון לציון, הגר"ש עמאר, חותנו והרב אליהו סוויסה. הוא נטמן בהר המנוחות.

ב'וועד הרבנים' פתחו קרן להצלת המשפחה, על שם היתומים הרכים.

ברוך דיין האמת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד