י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ירושלים: 1000 עובדי תברואה ישתלטו על הרחובות

אלף עובדי אגף התברואה בעיריית ירושלים פותחים בפרויקט ניקיון רחב היקף בעיר לקראת פסח. בחג תפעיל העירייה שאטלים חינם אל הכותל - הרחובות באזור יסגרו

ירושלים: 1000 עובדי תברואה ישתלטו על הרחובות

עיריית ירושלים נערכת למבצע פסח רחב היקף בכל רחבי העיר, הכולל בין היתר, את כל התחומים העירוניים שבאחריותה, משרדי הממשלה והגופים השונים עמם עומדת העירייה בקשר.

אלף עובדי אגף התברואה יעבדו במשמרות מוגברות כמו כן כל צי הרכב הכולל 120 משאיות וכלי רכב נוספים יעבוד סביב השעון . בשכונות יוצבו 220 מיכלים מיוחדים לשריפת חמץ .

פינוי אשפה יום יומי יתבצע ובמקרה הצורך אף פינוי חוזר של כלי האצירה בשכונות. כמו גם יתבצע פינוי גרוטאות, פסולת וגזם עצים עד ערב החג. הציבור מתבקש להקדים ולהוציא פסולת וגרוטאות מבעוד מועד.

בעיריית ירושלים צופים כי במהלך החג יגיעו אל העיר למעלה ממיליון מבקרים, על מנת להקל על התושבים והמבקרים הרבים בעיר העתיקה ובכותל המערבי בימי חול המועד, העיר העתיקה תהיה סגורה לתנועת רכב פרטי ואוטובוסים.אכיפת חוקי החניה תימשך גם במהלך החג. כלי רכב אשר יחנו בניגוד לחוקי התנועה-יגררו!

להלן רשימת הרחובות שייסגרו:

רחוב יצחק קריב (העמק לשעבר) סולטאן סולימן (מכיוון כביש 1 לצומת רוקפלר), דוד המלך (חד סטרי מכיכר המכס עד כיכר פלומר) מעלה השלום (מבריכת הסולטאן לכותל)ף חטיבת ירושלים (חד סטרי מבריכת הסולטאן למנהרת צה"ל), לא יתאפשר מעבר של כלי רכב מגיא בן- הינום לכותל המערבי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד