י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מבצע מיוחד של אל על ומשרד הקליטה לקראת יום העצמאות

יעניקו הנחות מיוחדות ל"תושבים חוזרים" אשר יחזרו ארצה ביום העצמאות ה-61. עוד מאל על: טיסת בוקר יומית ללונדון

מבצע מיוחד של אל על ומשרד הקליטה לקראת יום העצמאות



אל על ומשרד הקליטה הגיעו להסכם לפיו תעניק אל-על הטבות מיוחדות לתושבים ישראלים המתגוררים בחו"ל, שישובו ארצה באמצעות החברה ביום העצמאות ה- 61. לרגל השנה ה-61 להקמת המדינה, אל-על והמשרד לקליטת העלייה מעודדים ישראלים המתגוררים בחו"ל לשוב ארצה וליהנות מהנחה משמעותית במחירי הטיסה.

ה"תושבים החוזרים" יזכו במסגרת המבצע למחיר כרטיס טיסה מיוחד כדי לעודד את שובם ארצה. תושבים שיחזרו מאירופה ישלמו רק 150$ לכרטיס (לא כולל מסים) ומצפון אמריקה ישלמו רק 300$ לכרטיס (לא כולל מסים). המבצע מותנה באישור עקרוני של משרד הקליטה על זכאות מעמד "תושב חוזר".

המבצע הנוכחי משתלב בתוך המהלך המתמשך של המשרד לקליטת העלייה להחזרת התושבים הישראלים המתגוררים בחו"ל . מבצע "חוזרים הביתה בשישים" החל בשנת 2008 ויימשך עד סוף 2009, במהלכו חזרו ארצה כ 12000 ישראלים וצפויים לחזור עוד אלפים רבים.

מנכ"ל המשרד לקליטת העלייה ארז חלפון: "שנת השישים למדינת ישראל היוותה שנת מהפך בחזרת התושבים הישראלים הביתה. במהלך המבצע שיזם משרד הקליטה חזרו כ 12,000 אזרחים ישראלים והיד עוד נטויה. אני מעריך שבעקבות המאמצים והמשאבים האדירים שמשקיע המשרד בהחזרת התושבים הישראלים יחליטו לחזור עוד משפחות רבות הרוצות לשוב ולגדל את ילדיהן בארץ ובכך לתרום לחוסנה הביטחוני, כלכלי וחברתי של המדינה".

חיים רומנו, מנכ"ל אל על ציין את מחויבותה העמוקה של אל על להמשיך ולהיות המוביל הלאומי של מדינת ישראל: "מאז היווסדה שזורה פעילותה של חברת אל על באירועים בעלי חשיבות לישראלים וליהודים באשר הם. גם היום ממשיכה אל על להיות המוביל הלאומי של ישראל וממשיכה להביא ארצה יהודים וישראלים מכל העולם."

אל על מוסיפה טיסת בוקר יומית ללונדון

אל על מוסיפה החל מה- 3 במאי, טיסה יומית שלישית ללונדון. הטיסות המיועדות בעיקר לנוסעים העסקיים, תבוצע במטוס בואינג 767, ימריאו בימים ראשון עד חמישי בשעה 7:30 בבוקר וינחתו בנמל התעופה המחודש של לוטון בשעה 10:50. בימי שישי הטיסה תמריא בשעה 4:55 בבוקר ותנחת בלוטןו בשעה 8:15. ללקוחות אל על יוקצה בלוטון מסלול מהיר לבידוק כבודת היד ביציאה ומסלול בקרת דרכונים מהיר בכניסה. נוסע עם כבודת יד יוכל לצאת משדה התעופה בתוך 10 דקות מרגע שעזב את המטוס וליהנות מרכבת מהירה המביאה אותו בתוך 25 דקות למרכז לונדון. אל על תציע ללקוחותיה העסקיים נסיעה ברכבת הכלולה במחיר כרטיס הטיסה.

כיום טסה אל על בקו ללונדון, לשדות התעופה הית'רו (12 טיסות שבועיות) וביום שישי לסטנסטד. הטיסות ללוטון בימים ראשון עד חמישי מתווספות לטיסות להית'רו. הטיסה ללוטון ביום שישי תחליף החל ממאי את הטיסות בקו לסטנסטד.

שדה התעופה בלוטון, שנפתח בשנת 2005, הוא חדש ויעיל ודרכו עוברת התנועה העסקית השנייה בגודלה לאחר הית'רו. ללקוחות אל על יוקצה, כאמור, מסלול מהיר לבידוק ביטחוני של כבודת היד בעת היציאה ומסלול בדיקת דרכונים מהיר בעת הכניסה. משדה התעופה לוטון קיימת נגישות נוחה ומהירה למרכז וצפון לונדון. הנסיעה ברכבת למרכז לונדון נמשכת כ- 25 דקות. אל על תציע ללקוחותיה העסקיים נסיעה ברכבת הכלולה במחיר כרטיס הטיסה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד