י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"נבצע שינויים אגרסיבים, ונשנה את המנהל"

השר אריאל אטיאס חגג את כניסתו למשרד השיכון. בטקס שנערך עם ראשי תנועת ש"ס, אמר אטיאס כי הוא נחוש לשנות את פני המשרד והמנהל, ולהביא מזור למצוקת הזוגות הצעירים

השר היוצא והנכנס. אטיאס ובוים
השר היוצא והנכנס. אטיאס ובוים

בטקס חילופי שרים במשרד הבינוי והשיכון הודיע השר הנכנס אריאל אטיאס כי הוא רואה במשרד רגולטור צרכני והוא יפנה משאבים רבים לטובת זוגות צעירים: "היכולת לרכישת דירה עבור אוכלוסיות אלו הפכה בשנים האחרונות לכמעט בלתי אפשרי. אני חש את החובה שמוטלת עלי לייצר שינוי ומפנה בתחום זה", אמר אטיאס. "המצב היום, שבו זוג צעיר משעבד את חייו למשכנתא ארוכת שנים, פוגעת במרקם המשפחתי ופוגעת בחינוך ובדברים חשובים נוספים. אני נחוש לבצע מהלכים משמעותיים ואגרסיביים על מנת לשנות את המציאות במינהל מקרקעי ישראל ומשרד השיכון".

בטקס, שבו השתתפו שרים וח"כים מתנועת ש"ס ובראשם שר הפנים אלי ישי, הודה השר אטיאס לשר היוצא זאב בוים.

בהתייחסו לענף הנדל"ן אמר אטיאס, כי המשבר הגלובלי העולמי משפיע באופן ישיר על כלכלת מדינת ישראל, אך ברצונו לראות מפנה חיובי: "בעבר, אחוז ענף הבניה בתל"ג הגיע לכ-15%. כיום הוא עומד סביב ה-7%. אני באתי למשרד בתקופה קריטית וחשובה, והייתי רוצה לראות את הענף חוזר לימי תפארתו ומהווה חלק יותר דומיננטי בכלכלת המדינה".

השר ציין, כי הרפורמה החשובה במינהל מקרקעי ישראל יביא לשינוי חשוב לכלל אזרחי המדינה, ההליכים יפושטו, וכשר בעל ראייה צרכנית וחברתית אדאג למקומם של העובדים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד