ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

'קרן בחדרי חרדים' חילקה עשרות אלפי ש"ח

גם השנה – למרות המצב הכלכלי הקשה – חילקה קרן הסיוע של אתר 'בחדרי חרדים' עשרות אלפי שקלים למשפחות נזקקות. החלוקה התבצעה ביממה האחרונה ברחבי הארץ

'קרן בחדרי חרדים' חילקה עשרות אלפי ש"ח

זה שהמצב הכלכלי בעולם לא שפיר, לשון המעטה, זה כבר לא סוד. לפני חצי שנה זה עוד היה כותרות בעיתונים בלבד. כיום, בכל שדרות הציבור החרדי מרגישים זאת בכיס. התרומות פחתו בצורה דרסטית, ובכל הריכוזים החרדיים הדבר מורגש היטב.

אלו שספגו את עיקר המכה הם אברכי הכוללים, והעובדים בישיבות ובמוסדות התורה ברחבי הארץ. רבים מהמוסדות פשוט אינם משלמים כבר מספר חודשים, והאברכים חוזר לביתם בסוף החודש כשהכיס ריק.

בפרוס חג הפסח חשים את המצב הקשה משפחות רבות. גם כאלה שבשאר ימות השנה שורדים איכשהו, מקצצים פה מקצצים שם, אבל בסופו של יום עוברים את החודש, הרי שבערב חג אין בידם כדי צורכי החג. אברכי הכוללים שבשאר השנים, גם בימים הטובים של חלוקת משכורות מדי חודש, לא היו עוברים בצורה חלקה את החגים, הרי שכעת מצבם קשה שבעתיים.

הפעם, למרות המצב הקשה, גייסה קרן העזרה של אתר 'בחדרי חרדים', במאמצים מרובים ובקשיים גדולים, סכום כבאשתקד, לא פחות, והמסורת ממשיכה: החלוקה התבצעה ביממה האחרונה ברחבי הארץ, כשהפעם הדגש היה על אברכים שלא קיבלו את מלגותיהם, והשנה היה מצבם קשה פי כמה.

כמובן שאין הקומץ משביע את הארי, שכן הצרכים כה גדולים, אבל את המעט שאפשר לעשות רואים אנו חובה לעשות. למרות שהפעם גיוס הכסף היה קשה מאוד, הרבה יותר מבעבר, עשו בהנהלת 'בחדרי חרדים' הכל כדי לעמוד בכל זאת בנוהג המסורתי של ערבי החג - לסייע למי שזקוקים לסיוע - וברוך ה' שהצלחנו בכך.

הנהלת אתר 'בחדרי חרדים' מודה לתורם החשוב, שלמרות הכל עשה את המאמץ העליון והקשה להשיג את הכספים, וכן לכל העוזרים והמסייעים בעבודת הקודש - שכרם גדול מן השמים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד