כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ניו-פארם השיקה את סניף הדגל למגזר החרדי בבני ברק

כזכור, סגרה ניו-פארם את כל סניפי הרשת בשבת וכעת השיקה את סניף הדגל ברח' הרב לנדא. וידאו לצפיה

ניו-פארם השיקה את סניף הדגל למגזר החרדי בבני ברק




לאחר שהכריז רמי שביט, מבעלי רשת ניו-פארם, על סגירתו את כל סניפי ניו-פארם בשבת ולפתוח סניפים במרכזי קניות מובילים במגזר החרדי, השיקה הרשת סניף דגל חדש בעיר בני-ברק.

מאז הכרזתו, בדצמבר 2007 (עם רכישתו את הרשת), החל שביט ביישום המדיניות ובחודש אוגוסט 2009 (לפני יום כיפור) סגר את כל 56 סניפי הרשת בשבת. מדיניות זו תואמת את מדיניות קבוצת המשביר לצרכן, המקדמת סגירת סניפים בשבת מאז רכש שביט את רשת המשביר, בשנת 2005.

כמו כן החליט שביט לחזק את ניו-פארם במגזר החרדי ולפתוח סניפים במרכזי קניות מובילים במגזר. בימים אלה נפתח סניף דגל ייעודי למגזר החרדי, ברחוב הרב לנדאו 4 בעיר בני ברק. הסניף משתרע על שטח של כ – 400 מ"ר וכולל מגוון רחב של מוצרים מעולם הפארם, וכן מוצרים ייחודיים המותאמים לקהל החרדי.

סניף ניו-פארם בבני ברק יכלול בין היתר מחלקות כמו: מחלקת בריאות וטבע הכולל שירותי בית- מרקחת, מחלקת תינוקות, מחלקת קוסמטיקה הכוללת מוצרי איפור, טיפוח ובישום של החברות המובילות, מחלקת טואלטיקה עשירה, מוצרי ניקיון לבית ועוד. כל מוצרי הרשת יותאמו למגזר החרדי הן מבחינת תמהיל המוצרים ומגוון החנות והן מבחינת הכשרם.

גם מחירי המוצרים בסניף יהיו נוחים במיוחד. הרשת תתמקד ותעמיק את המבצעים, את ההנחות וההטבות ותתאימן לקהל היעד. כך למשל, לקראת החגים ולרגל פתיחת הסניף תציע ניו-פארם מבצע חזק במיוחד: מוצר שני ב-1 ₪ בלבד על אלפי מותגים ועל מגוון קטגוריות מובילות. המבצע יחל ביום שלישי, כח באדר, ויסתיים ביום ראשון, ד' בניסן.

לדברי רמי שביט: לאחר סגירת הסניפים בשבת, שנועדה בעיקר לאפשר לעובדים ולמשפחותיהם יום מנוחה, ממשיכה ניו-פארם בשלב נוסף של פתיחת סניפים במגזר. עד כה נפתחו שלושה סניפים: בגבעת שמואל, אלעד ובני-ברק. הרשת מתכוונת להמשיך במגמה זו בשנים הקרובות וביתר שאת.

לדבריו: "כרשת מובילה בתחום הפארם אשר סגורה בשבת אני מרגיש מחויב לפתוח סניפים באזורי אוכלוסיה זו על-מנת לאפשר לקהל החרדי ליהנות מהמגוון הרחב של מוצרי פארם ומהמבצעים האטרקטיביים שאנו מציעים".

עוד הוסיף: "השוק החרדי קיבל עד היום היצע דל בכל הקשור לפארמים למרות שהוא נחשב לשוק גדול ובעל כוח צריכה חזק. ניו-פארם תאפשר לו לקבל תחת קורת גג אחת ובקרבת הבית שירותים ופתרונות קנייה מעולמות הפארם המגוונים" דברי שביט.

להערכת רשת ניו-פארם מחזור המכירות של סניף הדגל החדש בעיר בני-ברק צפוי להגיע ל-12 מיליון ₪ בשנה הראשונה. רשת ניו-פארם בשליטת קבוצת המשביר לצרכן, מונה כיום 58 סניפים בפריסה ארצית, והיא עתידה לפתוח 4 סניפים נוספים במהלך 2009.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד