ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הרה"ח ר' אברהם רוזנווסר ז"ל

משמשו של האדמו"ר בעל 'האמרי אמת' מגור זצוק"ל בשנותיו האחרונות, נפטר בליל שבת, לאחר מחלה קשה. בן 86 היה בפטירתו. נטמן בהר המנוחות בירושלים, כשהמונים ובראשם האדמו"ר מגור, הולכים אחר מיטתו

הרה"ח ר' אברהם רוזנווסר ז"ל
ברוך דיין האמת

בליל שבת חול המועד נפטר בירושלים הרה"ח ר' אברהם טוביה רוזנווסר ז"ל.

המנוח היה משמש מסור של האדמו"ר בעל ה'אמרי אמת' מגור זצוק"ל בערוב ימיו בירושלים, וראיונות מרתקים עימו הופיעו בחג השבועות האחרון בכמה שבועונים חרדיים, לרגל שנת השישים להסתלקות בעל 'האמרי אמת' זצוק"ל.

הרב רוזנווסר היה ידוע כאיש נוח לבריות, המאיר פנים לכל, מתהלך בענווה בצידי דרכים וקובע עיתותיו לתורה. רבים היו באים לשמוע ממנו על אותם שנות חסד בהן זכה לעמוד ולשמש את האדמו"ר 'האמרי אמת', לאחר עלותו מגולת פולין הדוויה, וברוחב ליבו וטוב עינו היה מספר על אשר זכה וראה בצילו של איש האלוקים השלם במידותיו.

בחודשים האחרונים חלה ונחלש, והתכונן בדעה צלולה לפטירתו. בליל שבת השיב את נשמתו, תוך כדי שנתו למגינת לב בני משפחתו מכיריו וידידיו.

הלוויתו ההמונית התקימה במוצאי שבת בירושלים, כאשר האדמו"ר מגור צועד בראש המלוים. הוא הובא למנוחות בהר המנוחות, בחלקה שרכש בחייו, לצד אחיו הרה"ח ר' מאיר רוזנווסר ז"ל.

הותיר אחריו משפחה עניפה, בן וחתנים (אחד מחתניו הוא הגאון רבי שמואל דוד גרוס, רבם של חסידי גור באשדוד), נכדים ונינים. אחיותיו, הגב' רובינשטיין מחיפה, חמותו של הגאון רבי שאול אלתר, ראש ישיבת 'שפת אמת', והגב' מנדל מאנטווערפן, אשת החסיד המפורסם רבי חיים מנדל.

יהי זכרו ברוך.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד