י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מקבילים פני רבם

יושב ראש הכנסת, ראובן ריבלין, עלה להקביל את פני נשיא מועצת חכמי התורה, הגר"ע יוסף. במהלך הביקור זכה ריבלין למחמאות רבות. מטרת הביקור: הידוק הקשרים בין ש"ס לליכוד

רבלין, לצד השרים ישי ואטיאס, אצל הגר"ע יוסף
רבלין, לצד השרים ישי ואטיאס, אצל הגר"ע יוסף

יושב ראש הכנסת, ראובן ריבלין, ערך היום (ב) את ביקור החג המסורתי המכונה בקהילות ישראל "הקבלת פני רב", בביתו של מרן הרב עובדיה יוסף, מנהיג ש"ס.

ריבלין שנשלח על ידי נתניהו על מנת לחזק את הקשר בין הליכוד לש"ס עשה זאת בהצלחה רבה, הגר"ע אמר לו:"אני אוהב אותך, בגלל האיש שאתה".

הפגישה בין שני האישים היתה לבבית וידידותית ביותר, והשתתפו בה גם השרים ישי ואטיאס. השיחה נסובה על עניניי דיומא, ועסקה גם בסוגיות לאומיות וציבוריות.

הרב טפח על לחיו של ריבלין, תוך שהוא מברך אותו לרגל תפקידו החדש-ישן, ומביע אמונה מלאה שריבלין ימלא את התפקיד בהצלחה רבה, וכן רמז כי עוד ''יעלה מעלה מעלה''.

ריבלין התריע בפני הרב, כי "אחת הבעיות הקשות הרובצות לפתחה של המדינה והחברה בישראל, היא אובדן האמונה העצמית בצדקת דרכנו, והצורך להצדיק בזירה הבינלאומית את הערכים היסודיים ביותר של הציונות ואת הצרכים האסטרטגיים ביותר לקיומה של מדינת ישראל".

בצאתו אמר ריבלין, כי ''הרב עובדיה יוסף הוא מנהיג רוחני, אך גם מנהיג פוליטי חשוב, שהשפעתו על הציבוריות הישראלית – מכרעת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד