ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

הכוורת של ליצמן

מאז החלטתו להיכנס לתפקיד סגן שר הבריאות, עמל יעקב ליצמן למלא את תפקידי האמון במשרד. היום הוא מסיים את הרכבת הפאזל, ומביא למשרדו קאדר מובחר של עוזרים ויועצים

סגן השר ליצמן בסיור בשכונות. תמונת ארכיון
סגן השר ליצמן בסיור בשכונות. תמונת ארכיון

למרות הצהרותיו הבלתי מתפשרות של חבר הכנסת יעקב ליצמן על כך שלא ייקח תפקיד, מלבד ועדת הכספים - יחלו מקורביו שיירד מדרישתו ויכהן כסגן שר.

הם ידעו היטב שתפקיד סגן השר מחביא תחת כנפיו שלל מינוים והטבות למקורבים. בוועדת הכספים, לעומת זאת, לא שמעו על צ'ופרים, והעבודה היא קשה וסיזיפית. ולבד. ללא יועצים מקורבים, או אפילו רכב משודרג.

אחד ממקורביו של ח"כ משה גפני אמר לנו בזמנו: "בקרב בין גפני לליצמן, המפסיד הגדול הוא אני. נשארתי בלי כלום".

כך או כך, לאחר הפסח הגיע שלב חלוקת הכופתאות. היום יקבלו הנציגים הודעה רשמית על קבלת התפקידים. במשרת ראש הלשכה, אין הפתעות, ואת מקומה יאייש עוזרו המסור - חיים יוסטמן.

בתפקיד יועץ פוליטי יכהן כתב 'המודיע' ומקורבו של אלימלך פירר - מנחם גשייד. בתפקיד יועצת מקצועית תעמוד - יפה רלב"ג, בעלת נסיון רב בתחום הפוליטי.

את תפקיד יועץ לענייני תקשורת, יקבל יעקב איזק מפרסום 'גל', איזאק שעשה את התפקיד עד היום, ייכנס לתפקיד הרשמי. על פניות הציבור יהיה אחראי - ישראל מינקה, ויועצת משפטית במשרד תהיה - שגית.

כמו כן, ימנה ליצמן את אברהם מרדכי הורן, ליועץ לענייני חינוך לראש הממשלה. הורן ניהל את המרכז החרדי להככשרה מקצועית, וכן את רשת 'שובו', משם הודח. הורן הוא חסיד גור, ואיש אמונו של יעקב ליצמן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד