י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צה"ל יאבטח העלייה לקברו של יהושע בן נון

לרגל יום ההילולא של יהושע בן נון, שיחול באור לכ"ו ניסן, תתקיים עלייה לציונו, הממוקם בכפר כיפאל חארס, סמוך ליישוב אריאל. הכנסת אורחים תפעל במקום לאורך כל שעת התפילה

צילום: נחמן וייס
צילום: נחמן וייס

לרגל יום ההילולא של יהושע בן נון, שיחול השנה ביום ראשון בלילה, אור לכ"ו ניסן, תתקיים עלייה לציונו, הממוקם בכפר כיפאל חארס, סמוך ליישוב אריאל שבשומרון.

בימים האחרונים התקיימה ישיבת היערכות מסכמת בין אנשי "אגודת יסוד עולם", הפועלים מזה זמן רב על ארגון ההילולא, לבין קציני החטיבה המרחבית אפרים, ובה סוכם על היערכות צה"ל וכוחות הביטחון למתן אבטחה מקסימלית למתפללים שיגיעו לתפילה במקום, וכן לאפשר זרימה חופשית ברחבי הכפר, בכל שעות הלילה, לציוניהם של כלב בן יפונה ונון אבי יהושע, הטמונים גם הם בכפר זה.

כמו כן הצליחו פעילי האגודה להשפיע על מפקדי צה"ל באיזור, כי הכניסה תתאפשר השנה כבר מהשעה 22:30 ועד 04:00 לפנות בוקר, ולא כבשנים עברו שהכניסה התאפשרה רק מהשעות הקטנות של הלילה.

למקום צפויים להגיע אדמו"רים, רבנים ואישי ציבור.

הכניסה לכפר תתאפשר אך ורק דרך צומת אריאל, משם תינתן אפשרות לבאים להכנס רגלית עד למתחם הציון או באמצעות אוטובוסים שיסיעו את הבאים חינם.

"אגודת יסוד עולם" נערכת לקליטת הבאים, שיגיעו בתחבורה מוסדרת מכל רחבי הארץ, והכשירו חניון מחודש ומורחב בצומת אריאל, לקליטת הרכבים הפרטיים שיגיעו למקום והן בהכנסת אורחים שתופעל במקום לאורך כל שעת התפילה.

קישורים:
מקור: חדשות 24
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד