י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מהדרין ב'הפרדה'

בעוד 'הוועד למען טוהר המחנה' חולק שבחים ל'אגד' על קווי המהדרין, מארגנת 'ועדת הרבנים לענייני תחבורה' הפגנה נגד החברה בגלל אי הפעלת מהדרין. למי להאמין? מורה נבוכים

אוטובוס מהדרין. למי להאמין?
אוטובוס מהדרין. למי להאמין?

קוראי עיתון 'המודיע' קצת התבלבלו ביום שישי האחרון.

מודעה שפורסמה מטעם 'הוועד לטוהר המחנה', הארגון לענייני צניעות וחינוך, בראשו עומדים עסקנים כמו הרב יצחק מאיר ספרנוביץ', הרב רדז'ימינסקי ועוד, משבחת את אנשי 'אגד' על פעילותם המוצלחת למען המהדרין בחול המועד פסח.

אמנם אין הפתעה בהודעות מסוג זה לפני ואחרי חגים, אך לראות מודעה תודה והערכה ל'אגד', בעיצומה של מערכה אותה מובילה 'ועדת הרבנים לענייני תחבורה', בראשה עומדים עסקנים כמו הרב דוב לנדאו ועוד נגד החברה, על כך שכביכול אינה מאפשרת נסיעה למהדרין - לא זוכים קוראי העיתון האגודאי לראות בכל יום.


מודעת התודהצילום: מודעת התודה
מודעת התודה


הבוקר (א') נאלצו הקוראים לשפשף עיניהם שוב.

ידיעה חדשותית מטעם 'ועדת הרבנים לענייני תחבורה' קוראת להפגנה המונית נגד 'אגד' ומשרד התחבורה, על כך שאינם מאפשרים לציבור החרדי לנסוע בכשרות הרצויה.

והקורא המבולבל נותר עם השאלות: האם ביום שישי לא חלקו שבחים לאותם אנשים ולאותו גוף "שארגן נסיעה כהלכה להפליא", וכיום מוחים נגדם נמרצות על אי הפעלת קווי מהדרין? למי להאמין בדיוק - למחלקת המודעות או למערכת החדשות?

הכתבה הזועמתצילום: הכתבה הזועמת
הכתבה הזועמת


עסקנים הפועלים בתחום התחבורה הציבורית מנסים להסביר את היעלמות המילה 'אגד' ממודעת הברכה ששוגרה לאנשי החברה, במאבק בין הארגונים הפועלים בנושא המהדרין. וכך, בעוד עסקני 'הוועד לטוהר המחנה' מוקירים את ניר לנדאו, מנהל התנועה של 'אגד' בירושלים, ואת רם אורן, פקח קווי המהדרין של 'אגד', ללא הזכרת שם החברה, עסקני 'ועדת הרבנים לענייני תחבורה' מנהלים מלחמה נגד החברה.

בשיחה עם "עסקני מהדרין" שקיים כתב 'בחדרי חרדים' הם אומרים כי אין ספק שהדרך הנפרדת בה מנהלים הארגונים את העניינים מול הציבור, פוגע בתדמית המאבק הציבורי, ש"אינו ממריא עד עכשיו לגבהים מיוחדים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד