ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

פסח עם 'תור פלוס': זמרים ואמנים הנעימו לאורחים

זמרים ואמנים מהשורה הראשונה הנעימו את זמנם של אורחי 'תור פלוס' בחג הפסח. "היה לנו חג פסח מוצלח מאוד", מסכם יעקב כהן, מנכ"ל תור פלוס • תמונות

מרדכי בן דוד ב'נירוונה'
מרדכי בן דוד ב'נירוונה'

במהלך שבוע חג הפסח גדשו אורחים רבים ומילאו את המלונות "מרידיאן" ו"גולדן טוליפ נירוונה" ים המלח. האורחים נפשו במלונות המפוארים והנעימים ונהנו מארוחות טובות ופעילות סביב השעון. את הפעילויות יזמו והפיקו אנשי צוות התרבות של חברת התיירות "תור פלוס".

הפעילות כללה, בין היתר, מופעים מלאי חוויות לשוהים. תחרות כוכב נולד, ערב מיוחד עם האומן רב-הקסם ליאור סושרד, אשר גרר את הופעתו עד מעבר למצופה ו"נאלץ" להמשיכה בלובי עקב דרישת הקהל, ערבי שירה ומוסיקה עם מיטב האמנים מהשורה הראשונה, כמו ישי לפידות, הקינדרלך, אוהד מושקוביץ,ישראל פרנס, אבשלום קור ועוד.

גולת הכותרת היתה, כמצופה, המופע של מרדכי בן דוד, שהגיע לראשונה לישראל בחג הפסח ושהה במלון גולדן טוליפ נירוונה. ההופעה היתה פתוחהרק לאורחי "תור פלוס" ובמה ענקית נבנתה במיוחד למופע זה אל מול ים המלח והנוף הייחודי של המקום.

המחזה היה מרהיב. קהל גדול הנהנה מגדול הזמרים החסידיים מנעים בקולו בשירים המוכרים והאהובים, תוך שהוא מלווה בתזמורתו של משה לאופר, מופע שלא יישכח במהרה.

"היה לנו חג פסח מוצלח מאוד", מסכם יעקב כהן, מנכ"ל תור פלוס. "השקענו עבודה רבה ומאומצת על מנת שהפסח הזה יהיה מיוחד. לכן, כשהאורחים שלנו נהנים ומרוצים, אנחנו מרוצים גם כן".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד