כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

סלקום משיקה את אפליקציית Hands"8"

חברת סלקום מאפשרת ללקוחותיה, באמצעות האפליקצייה החדשה, להיות מעודכנים בכל מה שחדש ברשתות החברתיות באמצעות יישום אחד בלבד. בהמשך יעלה השירות 5.9 ₪ לחודש

סלקום משיקה את אפליקציית Hands"8"

סלקום משיקה את אפליקציית Hands"8", יישום המחבר את הרשתות החברתיות השונות לרשת חברתית אחת ומאפשר להשאר מעודכנים בכל מה שחדש באמצעות המכשיר הנייד. האפליקציה החדשה תומכת ברשתות החברתיות הבאות: Facebook, Youtube ,Flicker ,Myspace, Twitter, RSS. השירות החדש, הזמין והפתוח לכולם, מאפשר לדעת מי מהחברים שינה את תמונתו בפייסבוק או להתעדכן בין הראשונים בקובץ החדש שעלה ב"פליקר".

באתר האינטרנט ובפורטל הסלולרי של סלקום הוקם "סלקום קליק" - איזור ייעודי המרכז אפליקציות ויישומים לסלולר פנאי ובידור ויישומי צ'ט, מידע, רשתות חברתיות ועוד.

אפליקציית Hands"8" מופיעה תחת קטגוריית אתרי אינטרנט בדור 2 וב"סלקום קליק" בדור 3. על מנת להשתמש באפליקציה המשתמש צריך להגדיר לפחות רשת חברתית אחת. המשתמש יכול להגדיר רשת על ידי לחיצה Add Profile , מה שיפתח את רשימת הרשתות לבחירה. סלקום מזמינה את קהל לקוחותיה להתנסות בחודש חינם של האפליקציה החדשה. בהמשך, יעלה השירות 5.9 ₪ לחודש.

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום: הרשתות החברתיות משמשות כאמצעי הקשר ואינטראקציה בין הנפוצים והפופולריים ביותר, כאשר Twitter מאפשר לנו לעדכן און ליין מה אנחנו עושים בכל רגע נתון, אין לנו ברירה אלא לאפשר ללקוחותינו להיות מחוברים 24/7 לכל הרשתות החברתיות בצורה ניידת, מיידית וספונטאנית. הסלולר כאמצעי מדיה הנייד, האישי והמיידי ביותר הוא חלק בלתי נפרד מעולם הרשתות החברתיות. היום עם השקת Hands"8" היכולת לנהל את כל הרשתות החברתיות הופכת להרבה יותר פשוטה, קלה ונוחה.

כהן הוסיף, כי השקת האפליקציה הינה חלק ממהלך הרחבת אתר האינטרנט החדש של החברה תוך מיקוד בפעילות תוכן. אפליקציית Hands"8" זמינה במגוון מכשירים נבחרים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד