כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הרבנים לפורת: תישאר בבית!

יהודה פורת היה אמור להיכנס השבוע לתפקיד ניהולי ב'שפע שוק'. אבל הוא נסוג ברגע האחרון עקב הוראת רבותיו, שאמרו: עד שאין הסכמה בנוגע לשבת, אסור לך לעבוד שם • פרסום ראשון

הרבנים אוסרים. יהודה פורת
הרבנים אוסרים. יהודה פורת

יהודה פורת, ממנהלי 'שפע שוק' בעבר וממקורביו של שלום פישר ('יש) בהווה, היה אמור להיכנס השבוע לתפקיד ניהולי ברשת 'שפע שוק'. חזרתו המתוכננת של פורת, הנחשב לאיש מקצוע מהטובים בתחומו, באה כדי להחזיר את הרשת המוכה והחבולה אל מרכז הצריכה החרדית.

יהודה פורת חוזר הביתה

מאחורי החזרה עמד סיפור עגום של תביעה משפטית שהוגשה נגד פורת. דודי ויסמן, הבעלים של 'שפע שוק', תובע את פורת בסכום של כמה מיליוני שקלים. התביעה, שככל הנראה יש לה על מה להסתמך, הלחיצה מטבע הדברים את פורת, והלה עשה ככל שביכולתו לעזור לרשת המוחרמת, על מנת שתוסר התביעה.

אלא שכעת מתברר כי פורת נסוג מהכוונה לחזור לתפקיד ניהולי ב'שפע שוק'. שכן, פורת - שאינו עושה צעד מבלי לקבל אישור מרבותיו - פנה אליהם בשאלה: האם לחזור לעבוד ברשת 'שפע שוק' - והתשובה שקיבל היתה חד-משמעית: אסור לך לעבוד ברשת, עד ש'שפע שוק' תופרד באופן מלא מרשת AM-PM, או לחילופין שהאחרונה תפסיק לעבוד בשבת.

בעקבות תשובה זו, חזר פורת אל בעלי 'שפע שוק' ואמר: אני מצטער, אבל אני לא יכול לחזור במצב כזה. הרבנים אסרו עלי. וכך, למרות רצונו העז, לא ייכנס פורת בשלב זה לרשת.

מקורביו מציינים, כי הקשרים החמים שחזרו לימים כקדם בינו לבין דודי ויסמן ישארו בעינם. לדבריהם, ברגע שתימצא פשרה בנושא הרשת - פורת יחזור בתפקיד ניהולי, ויעשה ככל שביכולתו על מנת לעזור.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד