י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הזמן המשיך במגדל העמק

כמידי שנה התקיים גם השנה המפעל היחודי: 'ישיבת המשך הזמן', במוסדותיו של הגרי"ד גרוסמן במגדל העמק. בישיבה השתתפו כ-500 בחורים, שעשו את השבת במחיצתו של הגר"ל מינצברג

הזמן המשיך במגדל העמק

בפגישה שהתקיימה בבית הגראי"ל שטיינמן עם הגרי"ד גרוסמן, רב העיר מגדל העמק ונשיא רשת מוסדות "מגדל אור", הובעה הערכה רבה על פעילות הישיבה היחודית "המשך הזמן – אור ישראל" עבור מאות בני תורה להמשך לימודיהם בתקופת בין הזמנים.

הגראי"ל הביע בשיחתו עם הרב גרוסמן את תודתו האישית והערכתו הרבה על הפעולה החשובה בקיום ישיבה מיוחדת זו המהווה יוזמה ברוכה לקיום מסגרת ישיבתית עבור למעלה מחמש מאות תלמידים בתקופה של ימי החופשה שבהם יש רפיון מסוים בלימוד התורה, וציין כי ניתן להבחין בהתנהגותם האצילית האפופה ביראת שמים טהורה של אלה הבחורים שהמשיכו סדר לימוד רגיל בימי בין הזמנים.

בסיום הפגישה בירך ראש הישיבה בלבביות רבה את הגר"י גרוסמן וחברי הנהלת המוסדות על אירוח הישיבה וקבלת החסות עליה וברכם בחמימות שזכות התורה הק' שבכוחה להגן ולהציל מכל פגעי הזמן תעמוד להם שיצליחו בכל מפעליהם הכבירים לחינוך אלפי בני ישראל ולהשבת לב בנים טועים לאביהם שבשמים.

היוזמה לקיום הפגישה באה מצד צבור ראשי הישיבות שתלמידיהם המשיכו את סדר הלימודים בישיבת המשך הזמן אור ישראל - שהוקמה לע"נ רבי ישראל גרוסמן זצ"ל ראש ישיבת פינסק קרלין – שבימי חייו פעל גדולות ונצורות למניעת ביטול התורה בתקופת בין הזמנים.

במסגרת ישיבת בין הזמנים שהתקיימה בקרית החינוך הגדולה של רשת מוסדות "מגדל אור" במגדל העמק, הגיעו גדולי ראשי הישיבות למסירת שיעורים בפני התלמידים, בשבת הישיבה שהה במקום הגר"ל מינצברג רבה של קהל עדת ירושלים, שבמשך השבת מסר שיעורים מרתקים בהלכה ובאגדה על עניני חג הפסח מהותה והלכותיה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד