י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טוקר ידברר את הכספים

יו"ר ועדת הכספים החדש, משה גפני, נהנה מחלוקת ג'וב בודד: דובר ועדת הכספים. את התפקיד יקבל ירח טוקר, המשמש כיום כדובר 'איחוד הצלה'. יעבוד בשני המקומות במקביל

נענה בחיוב. טוקר, צילום: דני סבנסקי
נענה בחיוב. טוקר, צילום: דני סבנסקי

חלוקת הג'ובים במשרדי הממשלה עדיין לא הסתיימו, ומידי יום זוכים מקורבים למיניהם במינויים נחשקים.

היום, היה זה תורו של משה גפני לחלק את הג'וב היחיד שיש לו לחלק. אם בסגני שרים ניתן למלא מספר בלתי מבוטל של משרות אמון, לתפקידים שמשמעותם לא נודעת, הרי שיו"ר ועדה נהנה מתוספת תקן של דובר אחד. ליתר דיוק: הוועדה שבראשה הוא עומד מקבלת דובר. ההחלטה מי יקבל את המינוי נמצאת בידי היו"ר.

וכך, בימים האחרונים, סרק גפני את רשימת מקורביו, על מנת לבדוק מי יזכה בתפקיד דובר וועדת הכספים. הראשונים היו, כמובן, עיתונאי העיתון 'יתד נאמן' - והתפקיד הוצע לכמה מהם. לאחר שעשו שיקולי כדאיות כאלה ואחרים, החליטו העיתונאים שלא לקחת את התפקיד.

השם הבא הועלה על-ידי העיתונאי יחיאל סבר, מעיתון 'יתד נאמן'. סבר הציע את מי ששימש לצידו בתפקיד יחסי הציבור של כינוס היובל של ישיבת חברון: ירחמיאל (ירח) טוקר.

טוקר, שמשמש כיום כדובר ארגון 'איחוד הצלה', שקל את ההצעה ונענה בחיוב. הוא יכנס לתפקידו כבר השבוע. השכר של דובר הוועדה עומד על כ-8000 ₪. טוקר ימשיך בתפקידו כדובר ארגון 'איחוד הצלה'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד