י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

'המודיע' והנאום שלא היה

בעיתון 'המודיע' פורסם נאום של השר אריאל אטיאס בכנסת, בו הוא מדבר על מצוקת הדיור ודרכי הפיתרון. הבעיה היחידה: אטיאס לא היה בכנסת שבועיים ואינו מעניק ראיונות לתקשורת

השר אטיאס. לא נאם
השר אטיאס. לא נאם

בעיתון 'המודיע' פרסם היום (ד) הכתב הפוליטי צבי רוזן, רשימה המצטטת לכאורה את נאומו של שר השיכון והבינוי, אריאל אטיאס, בכנסת. בכתבה כותב רוזן כי השר אטיאס אמר בנאומו בכנסת כי הוא הולך להגדיל את עתודות הקרקע באיזור בית שמש.

בכתבה מוזכר גם נושא חוק ה'פינוי פיצוי', ומצוטטת אמירה של אטיאס אודות העיר החרדית החדשה, לפיה הוא אומר כי הוא אינו מרוצה מהרחקת היישוב החרדי ממרכז הארץ.

לאחר קריאת הכתבה המרתקת, פנינו לבדוק את נוכחותו של השר אטיאס בכנסת בימים האחרונים. להפתעתנו התברר, כי אטיאס לא ביקר בכנסת בשבועיים האחרונים. על אחת כמה וכמה לא נשא שם נאום.

יתירה מכך, בשבועות האחרונים ביקשנו לראיין את שר השיכון, אולם הוא הגיב כי אינו מתראיין לכלי תקשורת עד שילמד את היטב את נושא משרד השיכון. על כן גברה פליאתינו שבעתיים. אם לא אמר את הדברים במהלך ראיון, ולא במהלך נאום בכנסת כמשתמע מהכתבה - מאיפה נלקחו הדברים?

הכתבה בעיתון המודיעצילום: הכתבה בעיתון המודיע
הכתבה בעיתון המודיע

ואכן, בלשכתו של השר אטיאס אמרו היום לאתר 'בחדרי חרדים': "השר אינו מעניק ראיונות לכלי התקשורת. אריאל אטיאס עסוק בשבועות הקרובים בלמידת החומר שמונח על שולחנו. הוא לא העניק ולא יעניק ראיונות בשבועות הקרובים".

גורם בש"ס אמר לאתר 'בחדרי חרדים': "עיתון 'המודיע' מעולם לא נתן ביטוי לשרי ש"ס. במשך כל תקופת כהונתו של השר אטיאס במשרד התקשורת לא הוזכר שמו אפילו פעם אחת, ופתאום לצטט נאום מלא שלו? ועוד נאום שלא היה? משהו מוזר מאוד".

צבי רוזן אמר בתגובה לאתר 'בחדרי חרדים': "השר אטיאס אמר את הדברים בכנסת. נראה לכם שבדיתי את הדברים מליבי?"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד