י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

49 כיתות חדשות יוקמו בביתר

משרד החינוך אישר בימים האחרונים תקציב לתכנון 49 כיתות חדשות בביתר עלית. מאיר רובינשטיין ראש העיר אומר: "העירייה הציבה לעצמה בתחילת הדרך את מצוקת הכיתות, ומתמודדת עם הנושא בהצלחה"

ראש העיר מסייר בתלמודי התורה
ראש העיר מסייר בתלמודי התורה

משרד החינוך אישר בימים האחרונים את תקציב הפרוגראמות לתכנון הקמת 49 כיתות למוסדות חינוך בעיר ביתר עילית. המדובר בשלושה מבנים; 27 כיתות לתלמוד תורה שיוקם בחוב החוזה מלובלין בעיר, 16 כיתות לסמינר לבנות 'נתיבות חכמה' ברחוב קדו"ל וב- 6 כיתות גן לחינוך מיוחד ברחוב מוצפי. המבנים יתוכננו על ידי מיטב האדריכלים ובהתאם לצרכיהם הייחודיים של התלמידים.

בשנים האחרונות נרשמה תנופת בנייה מאסיבית של כיתות לימוד חדשות בעיר, לרווחת התלמידים והמוסדות. ראש העיר, מאיר רובינשטיין אמר כי "העירייה הציבה בשנים האחרונות, את נושא בינוי הכיתות כיעד מרכזי בפעילותה למען תושבי העיר וילדיהם. לשמחתי, אנו מוצאים אוזן קשבת במשרד החינוך. עד כה, רוב רובם של מוסדות החינוך פינו את מבניהם הניידים והזמניים לטובת מבני קבע, מרווחים ומפוארים. כזכור, פתחנו את שנת הלימודים תשס"ט בביתר עילית עם תנופת בנייה של עשרות כיתות לימוד למוסדות החינוך השונים". רובינשטיין שיבח את מחזיק תיק החינוך בעיריית ביתר עילית, מנדי שוורץ על עבודתו המסורה עבור ילדי העיר ואיחל לו הצלחה בתפקידו החדש בלשכת סגן שר החינוך, הרב מאיר פרוש.

מנהל אגף החינוך בעירייה, ישראל תיק אמר כי משרד החינוך רואה את התנופה והניצול המקסימלי של התקציב ומאפשר לנו להמשיך במהפכה וכי צמרת המשרד מגלה הבנה רבה לצרכים הייחודיים של העיר. הרב תיק ציין כי במוסדות החינוך בביתר עילית, לומדים כיום למעלה מ-16,000 תלמידים כ"י, בכ- 530 כיתות לימוד וב- 160 כיתות גן. בגני הילדים בגילאי 3 לומדים השנה כ-1800 תלמידים חדשים שנוספו למערכת החינוך, וכ-1500 תלמידים שעלו לכיתות א'. "בסך הכל כ-5,400 מילדי העיר לומדים השנה בגני הילדים והם מהווים למעלה משליש מכלל מערכת החינוך העירונית".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד