י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

האם קלרמן יעזוב את רשת שפע שוק?

ימים לאחר שנכנס ישראל קלרמן לתפקידו כמנכ"ל רשת 'שפע שוק', מתברר שדרכו לקבלת הכשר נתקלת בחומה. הגרי"ש: "אין מה לדבר איתו עד שיעזוב את הרשת". האם קלרמן בדרך החוצה? • חשיפה

ישראל קלרמן בעבודה. תמונת ארכיון. צילום: אליהו הלוי
ישראל קלרמן בעבודה. תמונת ארכיון. צילום: אליהו הלוי

מנכ"ל רשת 'שפע שוק' וחבר מועצת עיריית ירושלים, ישראל קלרמן, רק נכנס לתפקידו וכבר מתברר שאולי ייאלץ לעזוב את התפקיד הנחשק.

ביום שני האחרון נכנס ישראל קלרמן לתפקידו ברשת. הצעד הראשון אותו ניסה המנכ"ל החדש ליזום היתה פגישה עם 'ועדת הרבנים לענייני שבת'. קלרמן, שנחשב למקורב לבית הגרי"ש אלישיב, נכנס לרשת על המשבצת של מי שיביא פיתרון לסכסוך התמשך בין 'ועדת הרבנים לענייני שבת' לרשת 'שפע שוק' ולבעליה - איש העסקים דודי ויסמן.

וכך, ביומו הראשון בעבודה, יצר קלרמן קשר עם הרב הלל וינברג, חבר 'ועדת הרבנים' ונציגו של הגרי"ש אלישיב בוועדה, וביקש ליזום פגישה, על מנת לדון באפשרויות העומדות על הפרק. הרב וינברג השיב, כי אין זה מסמכותו לאשר פגישה כזאת, ובנושא זה צריך אישור מהגרי"ש אלישיב.

ביום שני בערב נכנס הרב וינברג אל הגרי"ש אלישיב, ושאל מהי עמדת ועדת הרבנים לגבי כניסתו של ישראל קלרמן ל'שפע שוק'. הרב הרים גבה ושאל מה הוא רוצה מכם. ענה הרב וינברג: הוא רוצה להיפגש איתנו.

הגרי"ש ענה בתקיפות: "הרבנים לא ייפגשו איתו, אם לא יעזוב את 'שפע שוק'. קודם שיעזוב את 'שפע שוק' ואחר-כך תוכלו להיפגש עימו".

הרב וינברג ניסה לדבר על ליבו של הגרי"ש שיאשר פגישה, על מנת לשמוע מה יש לו לומר, אך הגרי"ש דבק בעמדתו ואמר: "כל עוד הוא לא עוזב את הרשת, אין מה לשבת איתו".

האם בעקבות ההתפתחות יעזוב ישראל קלרמן את רשת 'שפע שוק'? מוקדם מלהעריך. אך מי שחשב שדרכו של קלרמן תהיה סוגה בשושנים, טעה ובגדול.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד