כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

איל מקיאג' תיסגר בשבת

ללא לחץ, ומתוך מחווה של רצון טוב, הודיעה הרשת הגדולה לצורכי איפור על סגירת החנויות בשבת. הרשת, שמייסדה הוא חסיד בעלזא מארה"ב, הסבירה כי המהלך בא לחזק את הקשר עם הציבור החרדי

סטודיו לאיפור בבני ברק. תמונת אילוסטרציה
סטודיו לאיפור בבני ברק. תמונת אילוסטרציה

חברה גדולה נוספת מכריזה שהיא הופכת לשומרת שבת: רשת האיפור 'איל מקיאג'' הודיעה היום (א') שהחל מיום שישי השבוע, תחל לשמור שבת - למען עובדיה בסניפי הרשת, ולמען לקוחותיה מהמגזר הדתי ומהמגזר החרדי.

ל'איל מקיאג'' מכללה למקצועות האיפור ו-25 חנויות. סניפי הרשת בכל רחבי הארץ לא יהיו פתוחים בימי שבת וחג, ויאפשרו לקהל הדתי-חרדי ליהנות ממוצרי המותג, מבלי לפגוע באמנותיהם.

"על הצעד הוחלט בחודשים האחרונים", אמר מנהל רשת החנויות של איל מקיאג', מני פרידמן, בראיון לאתר YNET. "חלק לא מבוטל מלקוחותינו נמנה עם האוכלוסייה החרדית. יש לציין שהמייסד של איל מקיאג' בארצות-הברית הוא אדם חרדי, חסיד בעלז.

"בחנו את הדברים, ויש לנו קשר טוב מאוד עם החרדים, אבל היה חסר משהו. אנחנו רוצים להעמיק את הקשר עם האוכלוסייה הזו. יש פה צעד של השתתפות עם קהלי הפירמה. עשינו צעד קדימה כדי להשתפר ולהזדהות".

• אבל מה עם הלקוחות שלכם שעסוקים מאוד באמצע השבוע, ומתפנים לקניות בסוף השבוע? מעבר לכך, הצעד הזה יפגע בהכנסות החברה.

"ראוי להדגיש את האמונה וההבנה שלנו כמנהלים, שכולנו ראויים ליום מנוחה ולשקט. אני מדבר בעיקר על העובדים. כשאדם מועסק 7 ימים בשבוע - הוא מחובר פחות לארגון. אנו צופים ירידה לא קטנה בהכנסות, אך עם זאת נהיה מוכנים לממן זאת באהבה"

• מה צפי ההפסד הכספי?

"אני לא רוצה להיכנס למספרים. מדובר בכסף גדול".

• ומה תשיב למי שיטען כלפיכם שנכנעתם לציבור מסוים על חשבון ציבור אחר?

"החנויות פתוחות 6 ימים בשבוע, ונפתחות גם במוצאי שבת, כך שאנו מכבדים קהל אחד מבלי לפגוע באחר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד