ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

'לנדאו תקשורת' נכנסת לתחום המחשבים

רשת 'לנדאו תקשורת', המובילה את תחום הסלולר במגזר החרדי, נכנסת לתחום המחשבים: תפתח בקרוב רשת חנויות מחשבים ייעודית למגזר החרדי בבני ברק וירושלים

חרדים גולשים במחשב. תמונת אילוסטרציה
חרדים גולשים במחשב. תמונת אילוסטרציה

רשת 'לנדאו תקשורת', המובילה את תחום הסלולר במגזר החרדי, נכנסת לתחום המחשבים. החברה תפתח בקרוב רשת חנויות מחשבים ייעודית למגזר החרדי בבני ברק וירושלים.

חברת 'לנדאו תקשורת' הוקמה לפני כ-13 שנה על-ידי אלי לנדאו, כמשווקת סלקום במגזר החרדי. לפני שבע שנים נכנס לשותפות בחברה גדעון קופרמן, המשמש כמנכ"ל הרשת, ותחת ניהולו התפתחה החברה ל-13 סניפים, ואף מפעילה מוקד טלפוני ארצי לשיווק מכשירים סלולאריים, ומערך סוכנים עד הבית. כיום משמשת החברה כזרוע הביצועית הבלעדית של חברת orange במגזר החרדי. בנוסף משווקת החברה שיחות לחו"ל ופתרונות תקשורת של '013 נטוויז'ן'.

מיכה שולם, סמנכ"ל השיווק של לנדאו, אומר כי עם כניסתה של 'לנדאו תקשורת' לתחום המחשבים, היא מתקדמת צעד נוסף ביעדים שהציבה לעצמה להיות הגוף המוביל בשיווק מוצרי תקשורת ומחשוב מתקדמים למגזר החרדי.

ב'לנדאו' מתכוונים להעתיק את האמינות והמקצועיות גם לתחום זה, ובשל כך פנתה לחברת 'bug', הגדולה בתחומה בישראל, כדי שזו תעניק את הגב הטכני ומתן שרות ואחריות מקצועיים לרשת לנדאו מחשבים.

בימים אלו נפתח הסניף הראשון של הרשת במרכז בני ברק, ברחוב הרב ש"ך 1 (מול בית הכנסת איצקוביץ), ובעוד כחודש יפתח סניף נוסף בירושלים.

הרשת החדשה תציע מגוון מחשבים נייחים וניידים של החברות המובילות בינהם: דל, טושיבה, אייסר, אל ג'י, HP, לנובו ועוד. בנוסף, ישווקו מוצרי מחשב במגוון רחב, כמו - גאדג'טים, מצלמות אבטחה, מוצרים משלימים למחשבים ניידים, תיקים ייחודיים, כונני צריבה חיצוניים ופנימיים, כבלים ייעודיים ועוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד