ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הגבירים ישבתו עם האדמו"ר • פרסום ראשון

בבעלזא נערכים לשבת מיוחדת שתיערך בטלז-סטון: גבירים שיתרמו לכל הפחות 200 אלף דולר ל'מרכז מוסדות בעלזא', ישהו בשבת הבאה במחיצת אדמו"ר. גם מקהלת בעלזא תהיה שם

האדמו"ר מבעלזא. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מבעלזא. צילום: שוקי לרר

עשרות נגידים ונדיבים, תומכי 'מרכז מוסדות בעלזא' מארצות-הברית, אירופה וישראל, יעשו את השבת הקרובה במחיצתו של האדמו"ר מבעלזא. השבת תיערך בבית הנופש של האדמו"ר בקרית יערים- טלז סטון. הזכות שתיפול לידי הנדיבים באה כמחווה על תרומתיהם ל'מרכז', כשהמינימום למשתתף הוא 200 אלף דולר.

ובסקווירא ייצאו למסע מיוחד עם האדמו"ר

היוזמה עלתה על שולחנם של ראשי המרכז כבר בתחילת החורף, (לאחר שהרעיון עלה, ארגנו בתקופה האחרונה במספר חסידויות שבת לנגידים, בהצלחה גדולה). בדיונים שהתקיימו באותם ימים לרגל המצב הכלכלי הקשה, הוחלט בין השאר על יציאתו של הגרא"מ רוקח, בנו של האדמו"ר, יחד עם הרב אליעזר ווינד, נאמן ביתו של האדמו"ר, לארצות נכר, על מנת לגייס כספים למוסדות הנמצאים במצב קשה.

הרעיון לארח את הנדיבים יחד עם האדמו"ר, הגיע מכיוונו של האדמו"ר. האדמו"ר אמר לראשי ה'מרכז' שנגידים של החסידות שיתאמצו במיוחד, יוכלו לשהות במחיצתו בשבת המיוחדת, במעונו הפרטי שבטלז סטון.

השבת, שהייתה אמורה להיערך בחורף, נדחתה שוב ושוב בשל אילוצים טכניים, והיא תתקיים, כאמור, בשבת הבאה, פרשת אמור.

לפי התוכנית ישתתפו בשבת המיוחדת הנגידים שתרמו השנה ל'מרכז' סכומים של כ-200 אלף דולר, סגל הגבאים והמשמשים בקודש, וחברי המקהלה, בראשותו של הבעל מנגן הרב ירמיהו דמן.
במשך השבת ישתתפו הנגידים בתפילות ובשולחנות של האדמו"ר.

ב'מרכז' מבטיחים, שהפקת השבת תהיה ברמה גבוהה, לרווחת הנדיבים שעושים ככל אשר לאל ידם למען הצלחת המוסדות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד