י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ובסקווירא ייצאו למסע מיוחד עם האדמו"ר

גם בחסידות סקווירא מגייסים כספים באמצעות ארגון שבת במחיצת האדמו"ר: 50 גבירים שיתרמו כל אחד 100 אלף דולר ייצאו למסע מיוחד עם האדמו"ר באוקראינה. ישבתו יחד בקייב

האדמו''ר מסקווירא במירון
האדמו''ר מסקווירא במירון

המצוקה הכספית בה נמצאים המוסדות החרדיים, עקב המשבר הכלכלי הקשה בעולם, מביאה את מנהלי המוסדות לחשוב על פתרונות יצירתיים. השיטה שנראית כהכנסה קלה ומהירה, והולכת וצוברת תאוצה במרכזי המוסדות של החסידויות הגדולות, היא ארגון שבת אינטימית של הגבירים עם האדמו"ר: תמורת סכום הגון יושבת האליטה הכלכלית של החסידות יחד עם האדמו"ר, במשך שבת שלימה - וכולם יוצאים מרוצים.

הרעיון הזה הגיע גם לחסידות סקווירא שמרכזה בקרית סקווירא שבמדינת ניו יורק. וכך, מיד לאחר ל"ג בעומר ייצאו כ-50 איש, שיתרמו כל אחד 100 אלף דולר, למסע מיוחד - יחד עם האדמו"ר - בקברי אבות של בית סקווירא באוקראינה.

בשבת פרשת בהר-בחוקתי ישבותו האדמו"ר והתורמים בקייב, במלון 'הייאט'.המיקום והזמן המיוחדים נבחרו לא במקרה. יום לאחר השבת, חל יום ההילולא של רבי מרדי מטשרנוביל שקבור בסמיכות למקום. הגבירים יעלו לקברו של רבי מרדכי מטשרנוביל מאבות החסידות, יחד עם האדמו"ר.

עד היום נרשמו כ-36 גבירים, ובחסידות מקווים להגיע למספר המיוחל של 50 גבירים. יחודה של השבת בקייב בהשתתפות האדמו"ר, נעוץ בכך שהאדמו"ר כמעט ואינו יוצא מגבולות ארצות-הברית, ועצם השתתפותו בשבת, נחשבת להיסטוריה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד