כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

הדיור על ראש שמחתינו • פרסום ראשון

לאחר ההכרזה על הקמת 3000 יח"ד בפרויקט 'פתרון לדיור', נפגשו השר אריאל אטיאס והגר"י סילמן לשיחה - דנו בצורך להקים עיר חרדית חדשה. וגם: שני בכירים מש"ס נרשמו לפרויקט

השר אריאל אטיאס. מטפל בחריש
השר אריאל אטיאס. מטפל בחריש

נושא הדיור לא יירד מסדר היום הציבורי בתקופה הקרובה. במוצאי שבת האחרון דיווחנו על הכנס 'פיתרון לדיור' שהתקיים בבני ברק, שם התבשר הציבור על 3000 יחידות דיור חדשות שיוקמו עבור הציבור החרדי. בנוסף, פרויקטים נוספים עומדים בקנה לפני שיגורם לציבור הרחב.

"אנחנו לא מבקשים טובות" • סיכום וגלריה

מי שלקח לידיו את הנושא הכאוב ועושה עבודה בלתי נלאית בנושא הוא הדיין, הגר"י סילמן, העומד מאחורי הפרויקטים האחרונים - ולא מרפה.

אתמול בערב (ג') נפגש הגר"י סילמן עם שר השיכון אריאל אטיאס. בפגישה שוחחו השניים על מצוקת הדיור והדרכים לפתרונה.

הנושא המרכזי עליו דיברו שני האישים היתה העיר החדשה לציבור החרדי - חריש. הגר"י הבהיר בדבריו עד כמה הדבר הוא בנפשו של הציבור החרדי, וכי חובה על כל מי שיש לו יד ורגל בנושא לעשות ככל אשר לאל ידו על מנת לקדם את הנושא.

השניים דיברו גם על הפרויקט החדש, ועל אפשרויות להרחבת עתודת הקרקעות בבית שמש ואלעד. השר הבטיח כי הוא לא שוקט על שמריו וכי הוא עושה הכל בכדי לקדם את העניין על הצד היותר טוב. השר הוסיף כי העיר החדשה עבור הציבור החרדי קיבלה עדיפות עליונה במשרדו, וכי פקידי המשרד עושים הכל בכדי להקל על הבירוקרטיה.

בתוך כך, הפרויקט החדש עליו הוכרז במוצאי-שבת האחרון בבית שמש ובמודיעין עלית, הולך וצובר תאוצה. מעל אלף איש כבר נרשמו לפרויקט החדש, ולדברי היזמים זרם הפניות הולך וגובר. לאתר 'בחדרי חרדים' נודע, כי שני אישים בכירים מתנועת ש"ס נרשמו לפרויקט החדש, במטרה לשכן בו את ילדיהם שנישאו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד