י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חסידי קרלין יתיישבו באור הגנוז ועמנואל

'ועדת הדיור' של קרלין סטולין מציעה להורים המבקשים לרכוש דירות, פיתרונות בעמנואל (בין 25 ל-85 אלף דולר לדירה), אור הגנוז (100 אלף דולר על שטח פרטי), וטבריה (55 אלף דולר)

אור הגנוז. צילום: shemayisrael.com
אור הגנוז. צילום: shemayisrael.com


המשבר הכלכלי לצד המחסור בדירות בריכוזים החרדיים, מובילות את ועדות הדיור של החסידויות השונות לאתר פיתרונות חדשים, שיאפשרו להורים לממן דירה לזוגות הצעירים, במחיר סביר.

'ועדת הדיור' של חסידי קרלין סטולין מציעה בימים אלו להורים ממשפחות החסידות המבקשים לרכוש דירות לילדיהם, פיתרונות אטרקטיביים בעיר עמנואל, ביישוב אור הגנוז ובעיר טבריה. ביום שלישי הקרוב תוצגנה בפני אנשי החסידות, שיתכנסו בירושלים, ההצעות השונות, אותן איתרו חברי 'ועדת הדיור'.

לפי חברי הוועדה, קיימות בעמנואל שבשומרון 1800 יח"ד, שאינן זקוקות לאישורי בניה. מדובר בדירות חדשות שעלותן 85 אלף דולר, דירות יד שנייה (בין 100 אלף שקל ל-200 אלף שקל), ודירות הנמצאות בכינוס נכסים. בחלק מהבניינים כבר הוקמו יסודות.

ביישוב אור הגנוז שליד מירון מוצעים, בשלב זה, לאנשי החסידות 30 מגרשים לבניה של בתים חד קומתיים (80 מ"ר), על שטח של 500 מ"ר, בעלות של כ-100 אלף דולר. במקרה של בניית שתי דירות על מגרש, ניתן להוזיל את העלות בכעשרת אלפים דולר לדירה.

גם בטבריה תרים בימים אלו חברי הוועדה אחר דירות יד שניה, הממוקמות לא הרחק מבית הכנסת של החסידות בעיר. מחיר דירות אלה עומד על כ-55 אלף.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד