י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מידד טסה באלבום חדש: מוואל אשכנזי

חשיפה ראשונה ובלעדית ב'בחדרי חרדים': מיקס קצר שהכנו משני שירים, שישולבו באלבום חדש, ובהם גם מוואל מקורי, משולב בשיר שכבר הצליח לרגש רבבות לבבות: "אוחילה לקל" • להאזנה

מידד טסה
מידד טסה

בהרבה מקרים השימוש במושג "ילד פלא" נועד לקידום מכירות גריידא. בדיוק מאותה סיבה משלבים כיום כמעט בכל הפקה מוסיקאלית קול צעיר, בקטעי סולו וליווי.

קולם הערב על פי רוב לא מוטל בספק, אך מעטים הם אותם ילדים שקולם העניק להם את היכולת לעמוד בפני עצמם, בהפקה עצמאית.

בשנים האחרונות זרח בעולם הנגינה היהודית כוכבו של הילד מידד טסה. מידד אמנם כבר לא כל-כך ילד, והוא ספון דבר יום ביומו באוהלה של תורה, מלבד גיחות קצרות לעשייה מוסיקאלית, אך להפתיע הוא לא מפסיק גם בעשייתו זו.

אם עד עתה הכיר הציבור את יכולותיו במוסיקה היהודית, המזוהה עם עדות המזרח, הרי שהפעם מתגלה כשרונו הגדול של מידד במוסיקת המיינסטרים, המכונה בפי כל "מוסיקה חסידית".

המדובר הוא באלבום המכיל את הלהיטים שכמעט והשתלטו על תעשיית המוסיקה היהודית בתקופה האחרונה, בביצוע ובמגע ייחודיים, השמורים רק למידד.

בחשיפה ראשונה ובלעדית, כאן באתר 'בחדרי חרדים', תוכלו להאזין למיקס קצר שהכנו עבורכם משני שירים, שישולבו באלבום המדובר, ובהם גם מוואל מקורי, משולב בשיר שכבר הצליח לרגש רבבות לבבות: "אוחילה לקל" - לחנו של ר' הלל פלאי, בביצוע מקורי של ליפא שמלצר, וכעת בביצוע מחודש של מידד טסה.

השירים הינם עדיין לפני עריכה דיגיטלית, ואת השיפוט המושלם תצטרכו להשאיר לעת בה המוצר יהיה מוגמר.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד